@boppah
Moet toch bijna wel zo zijn dat het aan zijn instelling ligt, of eventueel een conflict met de trainer? Ik geloof niet dat hij minder goed kan voetballen dan Daneels.
Met nog 12 dagen te gaan tot de transferdeadline bekijkt de club of het mogelijk is om de zogenoemde 'buitenkansjes' binnen te halen. Verder lijkt de club ondanks de roep van de supporters om een extra verdediger klaar.
Ik zou dit echt onbegrijpelijk vinden! Zo naief kunnen Mo en Frank gewoon niet zijn, ga ervanuit dat er gewoon een verdediger bijkomt!
Wat een grap zou dit zijn. Als we echt denken dat we met Lutonda/Wouters en Gaari achterin de Eredivisie in kunnen zijn ze niet goed snik. Gaari heeft bovendien 0 (!) ervaring als CV. En krijg je blessures/schorsingen krijg je nog veel ‘Pec zwolle uitslagen’ (voorbereiding) dit seizoen.
Snap niet dat de club niet ziet dat je het met Gaari en Lutonda achterin het gewoon absoluut niet gaat redden. Maar ik blijf toch hoop houden op een nieuwe verdediger!
@mark Volgens bronnen rondom Arsenal gaat hem om een lichte blessure.
Met nog 12 dagen te gaan tot de transferdeadline bekijkt de club of het mogelijk is om de zogenoemde 'buitenkansjes' binnen te halen. Verder lijkt de club ondanks de roep van de supporters om een extra verdediger klaar.
Als deze informatie in lijn is met het laatste bericht vanuit de club (selectie nagenoeg rond) dan worden het nog 12 mooie dagen! 😉
Ik vind dat jullie heel negatief zijn. Ik vind dat zowel Gaari als Lutonda de laatste 2 wedstrijden hebben bewezen mee te kunnen in de Eredivisie. Die 2 waren een paar van de weinige lichtpuntjes, steun die jongens eens!
@hansie-hansie Welke wedstrijden heb jij gekeken? Het waren met Vaessen de twee zwakste schakels in dit RKC.
Lutonda loopt continu verkeerd en dekt verkeerd. Gaari hetzelfde. Je zou verwachten dat Gaari nu wel zou weten dat hij zijn mannetje aan de binnenkant moet dekken. Adewoye en v.d Buijs zijn continu bezig met gaten dichtlopen en fouten goedmaken voor die 2. Met die twee en de onzekere factor op goal ga je gewoon weer voor degradatie spelen en het enorm moeilijk krijgen.
Naar 4-3-3 gaan dan los je het probleem Gaari op en dan maar Bakari linksback en bidden dat er geen langdurige blessures of schorsingen komen.
V. Mosselveld en Allach doen zo al hun goede werk teniet, ondanks de goede aanvallers en middenvelders die er zijn gekomen heb je dan een onevenwichtige selectie met een gigantisch kwaliteitsgebrek in de achterhoede. Van de 5 basis verdedigers zijn er 3 eredivisiewaardig, op de bank hebben we dan nog een manusje van alles, een oude rot en 2 ook niet eredivisiewaardige verdedigers.
Maar laten we hopen dat het weer het zoveelste bluf spelletje is.
@boppah
Ik vond Lutonda en Gaari in beiden wedstrijden gewoon goed spelen. Dat Vaessen vervangen mag worden ben ik het enigzins mee eens. Alleen ben ik wel van mening dat Gaari en Lutonda in de basis moeten blijven. Gaari geeft goede rugdekking aan Lelieveld en Lutonda bestrijkt heel de linkerflank in zijn eentje. Die heeft 12 longen vergeleken met de 6 van Bakari
@mark Volgens bronnen rondom Arsenal gaat hem om een lichte blessure.
Dit klopt niet.
@hansie-hansie Dan nog kunnen beiden niet verdedigen. Adewoye vangt gigantisch veel voor Gaari op. Ze komen beiden gewoon flink te kort en horen in de KKD thuis. Met dit soort spelers ga je het gewoon niet redden. RKC is een club die 2/3 van de wedstrijden de mindere partij is, dat betekend dat je onder druk staat en je vooral moet tegenhouden.
We hebben een voorhoede die de spaarzame momenten kan omzetten in enkele goals, maar nooit zoveel goals kan maken om te compenseren voor de zwakte van de defensie, zoveel kansen krijg je als RKC namelijk niet in 2/3e van de wedstrijden, tegenstanders krijgen die kansen nu wel.
@tim klopt, hij werd na de training ook apart geroepen door oosting, hij was duidelijk teleurgesteld dat hij het partijtje niet mee mocht trainen