Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 119 / 148 Eerste     Laatste
(@basbrok)
Lid
Geplaatst door: @ton1989

Ja wellicht iemand die op beide posities uit de voeten kan, maar wellicht moeten we niet teveel verwachten. Alhoewel er meestal nog wel een verrassing in zit!

Laten we wel wezen onze voorhoede en middenveld is echt goed bezet... 

Het is wel lastig als we 2 spelers hebben die het niveau op de huidige positie niet aankunnen..... en we willen ze met 1 speler vervangen.

Zo slecht zijn ze nou ook weer net dat we 2 spelers uit onze basis halen en er 1 inzetten en erop vooruit gaan.

Geplaatst : 15/08/2022 8:23 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Tuurlijk zou twee het beste zijn maar ja teveel verwachten werkt vaak wat averechts 

Geplaatst : 15/08/2022 8:55 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@redactie

Zit er wat in de pijpleiding? Of moeten we hopen dat er op het laatst nog wat aan komt vliegen? 

Geplaatst : 16/08/2022 12:02 pm
(@dokus)
Lid

We hebben nog 15 dagen tot de window sluit. En jongens, welke transfer vrij zijn, kunnen daarna ook nog gewoon aansluiten.

Dus Boppah, je moet nog even online blijven en je scherpe analyses met ons loslaten. 😉 

Geplaatst : 16/08/2022 12:12 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Het worden inderdaad interessante weken. Er zal nog wat bij komen, maar van welk niveau en in welke aantallen durf ik op dit moment niet te zeggen. De verachtingen laag houden is dan ook weer eens het devies.

@iPullz Gouano kan door een aandoening helaas geen (hele) wedstrijden meer voetballen.

Topic starter Geplaatst : 16/08/2022 5:20 pm
(@zoveul-goei)
Lid

Jantje Vertonghen mag weg. Tegenwoordig kijk ik nergens gek meer van op dus kom maar op 🙂

Geplaatst : 17/08/2022 8:22 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid
Geplaatst door: @zoveul-goei

Jantje Vertonghen mag weg. Tegenwoordig kijk ik nergens gek meer van op dus kom maar op 🙂

Good old Jantje. Boorde als huurling hoogstpersoonlijk de titel van Ajax door de neus. 
De kans dat Jantje terugkomt schat ik 0, maar we zijn al eens vaker verrast. 

Geplaatst : 18/08/2022 9:19 am
Langstraat vond dit leuk
Streppel1968
(@streppel1968)
Lid

Onder het mom, gooi eens een balletje op:

Daily Sinkgraven, mag weg bij Bayern Leverkusen. De linksback, heeft geen uitzicht op speelminuten, en heeft nog een 1 jarig contract. Misschien kunnen we hem huren? Ik zeg: win-win

ook stond er op VI een interessant lijstje van spelers die buiten de boot vallen, maar die zijn hier allemaal al een keer genoemd volgens mij (lukkassen PSV, Pierie Ajax etc..)

Maar Sinkgraven als linksback, met een verleden als middevelder is misschien een optie. Frank lees je ff mee? 😉

Geplaatst : 18/08/2022 2:52 pm
badman vond dit leuk
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@streppel1968 Lijkt mij te hoog gegrepen voor ons. Die kan prima bij clubs als AZ mee. Maar als geen enkele club hapt wie weet. 

Geplaatst : 18/08/2022 2:55 pm
(@pascal)
Lid

We zullen in de fase gaan komen dat steeds meer spelers eieren voor hun geld gaan kiezen. De buiten-de-boot-vallers zijn op de meeste plekken nu wel duidelijk dus overal zullen clubs op het vinkentouw zitten. RKC zal niet de enigste geïnteresseerde club zijn voor dat soort spelers, maar hopelijk komt er nog een verrassing uit de hoge hoed. 

Geplaatst : 18/08/2022 2:57 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Wat anders: geweldig om Reijnders zo geweldig te zien voetballen bij AZ, die jongen is echt gigantisch gegroeid. 

Geplaatst : 19/08/2022 12:09 pm
 Mark
(@mark)
Lid

Biereth mocht vandaag bij de training niet mee doen met het partijtje en was zichtbaar ontevreden, vraag me af wat de trainers met hem willen

Geplaatst : 19/08/2022 12:53 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

@mark 

Apart, is Bakkali er wel bij of traint die nog apart?

Geplaatst : 19/08/2022 1:02 pm
 Mark
(@mark)
Lid

@robink bakkali trainde vandaag heel de training met de groep mee

Geplaatst : 19/08/2022 1:11 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@mark Dat is wel zorgelijk. Vraag mij dan toch af wat er mis is gegaan. 

Geplaatst : 19/08/2022 1:13 pm
Pagina 119 / 148 Eerste     Laatste
Deel: