@langstraat laten we niet praten over lutonda💀
Zo, ik neem aan dat Frank en Mo vandaag ook gekeken hebben..... die zullen gezien hebben dat we 2 posities duidelijk nog aangepakt moeten worden in de komende dagen.
Centraal achterin moet er een speler komen die Gaari kan vervangen. Het liefst een grote sloper uit het Oostblok. 2 meter hoog en breed, zonder voortanden! Die lachend een spits in 93 stukken schopt. Voetballend komen we met Van den Buijs en Adewoye wel uit. Maar er mag wel wat body bij achterin. En Gaari centraal achterin, dat is wat mij betreft gewoon geen succes.
Lutonda op linksback, het is een enthousiast dravertje. Maar het kan echt niet in de eredivisie. Aanvallend komt er geen fatsoenlijke voorzet van de felgroene schoentjes en verdedigend passeert de tegenstander hem 9 van de 10x alsof hij een pion voorbij moet. Kortom: gewogen en te licht bevonden, doorselecteren! (En tsja, ik had vooraf al mijn twijfels bij Lutonda, dus ik ben niet helemaal objectief)
@langstraat Tja de achterhoede en de keeper zijn de achilleshiel van deze ploeg, vandaag weer duidelijk geworden.
@langstraat Tja de achterhoede en de keeper zijn de achilleshiel van deze ploeg, vandaag weer duidelijk geworden.
In Nijmegen hebben ze sinds deze week een goede keeper die de bank warm houdt. Doordat wij vier keepers hebben, komt er zeker geen keeper bij. Echter had ik Branderhorst graag in Waalwijk onder de lat gezien..
@zeljko Misschien trappen ze bij NEC er in als we Etienne + wat geld ruilen voor Branderhorst. Er moet vast wel een kleine compilatie zijn te maken van goede momenten van Vaessen.
Of we ruilen er 2 tegen 1, kan ook natuurlijk.
Zit er nog iets in de pijpleiding??
Ik hoop het wel. Ik was in Emmen gisteren en het was echt zeer matig waarbij met name Gaari en Lutonda echt uit de toon vielen. vd Buijs was ook drama maar die kon de ruimte, die Lutonda door verkeerd timen van drukzetten achterliet, simpelweg niet belopen. Ook Etje had weer zn momenten….blijft toch een onzekere factor!
Ik hoop echt nog op een goede cv en lb. RKC kennende zal het maar 1 vd 2 worden maar indien Oosting ten kosten van alles aan 5-3-2 wilt vasthouden zullen we wel moeten… Overigens hoop ik dat we echt snel naar 433 of 4231 gaan met deze selectie!
@Redactie, lopen er nog zaken of is de verwachting dat het hierbij blijft?
Laat ik ook nog maar een plasje doen over de laatste reacties, het is inderdaad he-le-maal niets met Lutonda en Gaari. Man wat kom je op die posities zwaar tekort! Het ergste vind ik nog dat ieder weldenkende supporter dit al jaren ziet. Ik neem aan dat Frank en Mo toch geen rondgaande bitterballen in hun ogen hebben op de vip tribune. Zij zien dit toch ook? Een CV en LB is een absolute must. Lutonda doet haast alles fout en staat verdedigend vaak niet goed. Gaari centraal is pure armoede voor een Eredivisionist. Vorige week verloor hij ook een cruciale kopbal en aan de bal gewoon ontzettend zwak. Moet wel gezegd dat waarschijnlijk elke verdediger het in zo'n luchtduel aflegt tegen Dost.
Helaas werd het tegen Emmen wederom pijnlijk duidelijk dat Lutonda gewoon echt niet kan is LB in de Eredivisie. Zelfs bij studio voetbal werd dit in de rubriek de korte corner nog eens extra onder de aandacht gebracht, voor de liefhebbers hier het item (vanaf 01:08 min); nos.nl/video/2440620-korte-corner-als-het-getafe-van-de-lage-landen
Serieuze versterking van de defensie zowel op LB als CV lijkt cruciaal om een reële kans te maken de doelstelling van (directe) handhaving te behalen.
Hopelijk is Lobete snel klaar voor een basisplaats, als duo met Kramer is dat een garantie voor onrust in de verdediging van de tegenstander.
Ja wellicht iemand die op beide posities uit de voeten kan, maar wellicht moeten we niet teveel verwachten. Alhoewel er meestal nog wel een verrassing in zit!
Laten we wel wezen onze voorhoede en middenveld is echt goed bezet...
Min op huurbasis naar Telstar!
@rafstrk Hopelijk volgt er nog één . Een Augustijns zou ook wel in aanmerking mogen komen denk. Het is qua ontwikkeling voor die jongens funest wekelijks hooguit maar 10 minuten te voetballen als ze überhaupt al in mogen vallen.
@rafstrk https://www.rkcwaalwijk.nl/david-min-op-huurbasis-naar-telstar?fbclid=IwAR2-ar8jYNyfv-EldX4ruC-PC4MtFVA--YPAxF7Zxq3fzlmy5fCIKK0h2JQ
Goed nieuws, ik denk dat, dat ook zijn niveau is.
In seizoen 13/14 hadden we het grote talent Prince-Désir Gouano rondlopen, thans 28 jaar oud en clubloos (dadelijk voor het tweede seizoen). Ik was altijd erg gecharmeerd van zijn optredens. Speelde 20 wedstrijden voor ons en daarna is hij nog 100 keer verhuurd door Atalanta Bergamo. In mijn ogen toen echt een leider in wording.