@basbrok Toon de groei van de club. Daarom mag RKC ook wat meer naar voren treden en trots zijn.
Ik zie liever een CV komen als beiden niet haalbaar zijn, Bakari als back is te doen. Gaari centraal niet. Of Bakari moet opeens ook centraal kunnen spelen, zou mij niks verbazen trouwens, die man kan alles.
Bakari in de goal!! 😉
Ben overigens zelf niet zo'n fan van Bakari op linksback. Heeft niks te maken met zijn werklust of inzet, maar puur vanwege het feit dat hij rechtsbenig is en ik geen fan ben van rechtsbenige linksbacks. De enige uitzondering daarop is:
- wanneer de tegenstander met een linksbenige rechtsbuiten speelt, die dus telkens naar binnen trekt.
Voor de rest ben ik er niet zo'n fan van, omdat de aanvaller altijd over het zwakkere been van de back gaat.
Maar net als jij zie ik ook het liefste een CV komen. En dan het liefste een ervaren CV. Natuurlijk: Dario heeft al behoorlijk wat vlieguren gemaakt in het betaald voetbal, maar vind ik niet echt een leider achterin.
@basbrok ik deel volledig jullie mening over een nieuwe centrale verdediger. Het liefst ook nog een linksback. Daarentegen ben ik het niet eens over Dario vd Buijs, zelf ben ik overigens wel echt weg van hem dus misschien kijk ik niet geheel objectief. In de oefenwedstrijden die ik ben geweest (regio team, TOP Oss en NEC) vond ik vd Buijs juist wel een leider achterin. Je hoorde hem veel roepen, gaf aanwijzingen waar de andere spelers moesten staan of instappen etc. In deze wedstrijden was dat ook wel echt nodig met spelers als Oukili en Felida naast hem die voor zo ver ik weet daar nog nooit hadden gestaan.
In seizoen 13/14 hadden we het grote talent Prince-Désir Gouano rondlopen, thans 28 jaar oud en clubloos (dadelijk voor het tweede seizoen). Ik was altijd erg gecharmeerd van zijn optredens. Speelde 20 wedstrijden voor ons en daarna is hij nog 100 keer verhuurd door Atalanta Bergamo. In mijn ogen toen echt een leider in wording.
@nickvanzijp Wellicht pakt hij die rol nu ook op. Als je eerst naast Touba en Meulensteen staat ben je gewoon nummer 3 in de pikorde. Nu moeten hij en Adewoye de kar gaan trekken.
@basbrok Ben het met je eens dat Bakari verre van ideaal is. Maar liever hem als back dan Gaari als centrale verdediger. Het liefste natuurlijk op beide posities versterking.
@basbrok Toon de groei van de club. Daarom mag RKC ook wat meer naar voren treden en trots zijn.
Ik zie liever een CV komen als beiden niet haalbaar zijn, Bakari als back is te doen. Gaari centraal niet. Of Bakari moet opeens ook centraal kunnen spelen, zou mij niks verbazen trouwens, die man kan alles.
Over dat laatste wil ik nog best even een discussie voeren 🤨 . Hij is multifunctioneel maar komt eigenlijk in alles te kort voor de basis op een stel goede longen na
@semperfi je doet hem daarmee te kort. Voetballend is hij voor dit RKC een gemiddelde spelers. Heeft nog een verrassend goede actie en zijn passing is oke. Zijn voorzet is zwak en zijn schot is ook oke
Geen ideale back, maar wel beter dan Lutonda en Wouters.
Over dat laatste wil ik nog best even een discussie voeren 🤨 . Hij is multifunctioneel maar komt eigenlijk in alles te kort voor de basis op een stel goede longen na
Dat is het eigenlijk wel.
Hij scoort overal minimaal een 6,5, maar blinkt nergens echt uit. Zoals Boppah zegt: het is overal okay.
Maar laten we niet doen of het de nieuwe messi is. Het is wel een speler die voor RKC heel bruikbaar is, door z'n werklust, z'n inzet en zeker ook z'n multifunctionaliteit.
Ik denk dat we Meulensteen in de winter gratis kunnen terug halen 😀
@forzawaalwijk dat na één wedstrijd? hoe kun jij supporter zijn van rkc? want dan had jij allang opgegeven 😉
Iemand vermoedelijke opstelling? En enig idee of jozefzoon en bakkali bij de selectie zitten?
@sno Vaessen-Lelieveld-Gaari-vd Buijs-Adewoye-Lutonda-Vroegh-Oukili-Bel Hassani-Jozefszoon-Kramer (aldus AD) Alleen Daneels wordt genoemd als vraagteken
@sno Vaessen-Lelieveld-Gaari-vd Buijs-Adewoye-Lutonda-Vroegh-Oukili-Bel Hassani-Jozefszoon-Kramer (aldus AD) Alleen Daneels wordt genoemd als vraagteken
grappig dat het BD niet eens met een vermoedelijke opstelling komt, of met twijfelgevallen. Alleen een stukje over Jozefszoon. Niets over de wedstrijd op zich in de online editie . Of wat er verder speelt bij rkc.. misschien heeft de clubwatcher vakantie?
Cv moet erbij komen is wel duidelijk dat we het met Gaapi niet gaan redden!!!!