Ik weet daar zelf verder niks van maar hoe is die “verhuizing” naar de hoek tot stand gekomen? En waarom eigenlijk?
@robink
Als ik me goed herinner had het destijds te maken met de 2e supporters vereniging. Na de Sv RKC kwam er destijds de OSW (onafhankelijk supporters vereniging Waalwijk) waarom die ontstaan is moet hier de discussie niet zijn overigens.
Maar goed die zijn naar de hoek gegaan. Later zijn de stoeltjes daar weg gegaan en was ineens de hoek het sfeervak. Waarschijnlijk op advies van een deel van de supporters.
Waarom het in het midden gedeelte is dood gebloed kwa sfeer weet ik niet zo goed. Ze zijn echt niet allemaal naar de hoek vertrokken.
Het enige wat ik bedenken kan is dat die groep inmiddels al wat ouder is
De kinderprijzen moeten sowieso omlaag. De seizoenskaart van mijn dochter was 120€ wat opzich een prima prima is. Nemen ze een keer iemand mee dan is een los kaartje ineens 20€.
we hebben samen 2 seizoenskaarten op het kidsvak. Sinds echter de ouders en kinderen van de uitploeg ook in dit vak zitten (dus niet in het uitvak waar ze horen) gaan er gewoon op EE zitten. Scheelt een hoop frustratie!
Vroeger toen ik nog in de F en E teams speelde kregen wij 1x in de zoveel tijd met ons team vrijkaarten, samen met een aantal andere teams en clubs. Dit was altijd in JJ. Enig idee waarom dit niet meer is?
Dit vult het stadion. Weet het alleen niet of de cateringopbrengsten opwegen tegen kosten die het openen van dit vak met zich mee brengt.
JJ wordt nu niet gebruikt ivm de veiligheid. Dichtbij het uitvak en de ingang daarvan.
Nog steeds geen nieuws, zelfs geen item bij het BD. Over de kruiken staat elke dag wel iets in de krant. VI wel, maar wie leest da nog? De regio die moet je blijven voor zien van items. Nieuws of niet.
Kan iemand screenshot maken van vi pro? Lezen we daar tenminste iets over rkc. Want BD leeft in Tilburg denk ik… niet in Waalwijk. Ben overtuigd als vanuit de pers iets meer druk gezet zou worden, dat er ook meer naar buiten zou komen
Komt vanzelf wel weer wat nieuws... Geen reden tot paniek lijkt mij, een CV en liefst wellicht iemand die ook LB kan spelen.
Vorig jaar was er toch nog even sprake van Hannes Delcroix opnieuw? Als ik mij goed kan herinneren kan hij op beide posities uit de voeten
Volgens mij speelt Hannes bij Anderlecht tot nu toe gewoon vast basis, dus ik denk niet dat die gaat komen.
@dokus Dat heb ik laatst inderdaad ook geroepen. Vanuit het BD zitten er bij de kruiken twee clubwatchers erbovenop. Die maken echt bijna dagelijks nieuws. Is er geen nieuws dan schrijven ze wel over iets anders of een (diepte)interview. Bij RKC zie je zelden iets. Alleen rondom een wedstrijd een stukje. Het leeft er totaal niet lijkt wel. Waar waren ze afgelopen seizoen op de supportersavond of laatst met de 'open dag' vooraf nog geen stukje in de krant. Het is echt waardeloos. Vaak 1 interviewtje per week en na de wedstrijd een paar citaatjes vanuit de trainer. Het is waardeloos. Misschien houdt RKC zelf wel de boot af en moet er zich gehouden worden aan 1 persmoment in een week ofso, dat zou misschien nog kunnen.
Maar ook het communicatiekanaal vanuit de club is hier debet aan. Hoeveel content komt er nou voorbij? Gister stuitte ik toevallig op het Youtube clubkanaal van Excelsior. Wat een verschil met RKC wat dat betreft. Zowel een dag voor de wedstrijd als na afloop van de wedstrijd een redelijk uitgebreid interview met de trainer. Dát is wat je als supporter wil zien.
Even terug on topic weer; Iemand nog geruchten te melden? Kan iemand bevestigen of bijv. de geruchten over Pieters kloppen? Welke spelers bij clubs buiten de boot dreigen te vallen is al aardig duidelijk nu. Benieuwd wat er nog komt!
@pascal, ik vraag me überhaupt af of Pieters de betreffende speler is.
Het kan ook om Zeegelaar gaan. Hij verblijft in Nederland en eerder begreep ik dat hij oriënterend ook gesproken heeft met Volendam. Wat dat betreft zou RKC ook een reëele optie kunnen zijn. Sinds deze week staat hij wel nadrukkelijk in de belangstelling van Cagliari.
@zeljko Beiden zijn ook welkom natuurlijk. Zeegelaar is een echte back, Pieters is multifunctioneel achterin en zou een prima optie centraal zijn als leider van de defensie. Ik verwacht ook nog wel een huurspeler erbij, clubs gaan nu hun selecties rondmaken en dan gaan er spelers buiten de boot vallen.
@zeljko Beiden zijn ook welkom natuurlijk. Zeegelaar is een echte back, Pieters is multifunctioneel achterin en zou een prima optie centraal zijn als leider van de defensie. Ik verwacht ook nog wel een huurspeler erbij, clubs gaan nu hun selecties rondmaken en dan gaan er spelers buiten de boot vallen.
En je vergeet nog de categorie spelers die op dit moment nog geen club hebben en nerveus beginnen te worden bij moeder de vrouw op de bank te komen.
De types die net als Vurnon Anita (En Pelle Clement) de hele zomer hebben gewacht wat er aan aanbiedingen langs zou gaan komen en nu toch maar "de best beschikbare aanbieding" gaan accepteren.
Overigens over de "Zeegelaar / Pieters-discussie", ik heb gehoord dat het om Erik Pieters zou gaan, maar dat er nog een aardig gat was tussen vraag en aanbod. Wat natuurlijk niet wegneemt dat er ook best gesprekken met Zeegelaar gevoerd kunnen zijn.
Los van het feit of 1 van de 2 gaat tekenen vind ik het al best wel wat dat een speler als Erik Pieters op dit moment bereid is om überhaupt naar een voorstel van RKC te luisteren. Natuurlijk: de Barcelona's, City's en Bayern's van deze wereld zullen niet meer in de rij staan voor hem, maar voor RKC kan een Erik Pieters gewoon een hele goede speler worden.
@basbrok Toon de groei van de club. Daarom mag RKC ook wat meer naar voren treden en trots zijn.
Ik zie liever een CV komen als beiden niet haalbaar zijn, Bakari als back is te doen. Gaari centraal niet. Of Bakari moet opeens ook centraal kunnen spelen, zou mij niks verbazen trouwens, die man kan alles.