Ik weet dat bij PSV Pieters soms wel is een helft LB speelde en de andere helft CV.
@robink kijk dat zou dus een goede optie zijn...denk dat we daarna ook niet teveel meer moeten verwachten, mogelijk een buitenkansje
Is Lucassen huren van PSV een optie? Zeer sterke verdediger.
Loopt in 2023 uit contract...
@robink kijk dat zou dus een goede optie zijn...denk dat we daarna ook niet teveel meer moeten verwachten, mogelijk een buitenkansje
Ik vind Pieters eigenlijk al wel een flinke buitenkans als het Pieters betreft. Pieters speelde afgelopen seizoen gewoon nog 12 PL potten.
dat is een categorie voetballers die normaliter niet in Waalwijk spelen! Dus laten we hopen dat het pieters is
Eerst nog maar zien of de desbetreffende speler überhaupt komt natuurlijk.
Eerst nog maar zien of de desbetreffende speler überhaupt komt natuurlijk.
Ja uiteraard, dat bedoelde ik ook mede. Ton gaf aan mogelijk Pieters en een buitenkansje, maar vind als het zover komt Pieters als een buitenkansje zegmaar
Klopt, zou het ook een absolute buitenkans vinden, beste man heeft geloof ik 222 Premier League wedstrijden achter zich.
Ik vind Pieters eigenlijk al wel een flinke buitenkans als het Pieters betreft. Pieters speelde afgelopen seizoen gewoon nog 12 PL potten.
dat is een categorie voetballers die normaliter niet in Waalwijk spelen! Dus laten we hopen dat het pieters is
Vind het qua buitenkans wel meevallen. Die 12 potten waren in de eerste seizoenshelft en dat is weer even geleden Denk dat Pieters blij mag zijn als hij op zijn 34e nog een leuke club in de Eredivisie krijgt. Sinds 26 Feb'22 alleen maar geblesseerd geweest en sindsdien slechts 18 minuutjes gespeeld. Ervaring heeft hij zeker, maar de grootste vraag zal zijn fitheid zijn. Maar daar kan de medische staf vast een goed beeld van schetsen.
Leuk artikel van RKC in de VI. Voor de mensen zonder abbo even paar punten eruit die ook (deels) raakvlak hebben met dit topic. En jawel, daar is ‘ie weer: ‘de voetbalpiramide’
Over de opbrengst van de verkoop van Meulensteen en Touba zegt van Mosselveld het volgende: “Natuurlijk is dat geen drie miljoen, net zoals de vijf miljoen van Frenkie de Jong er geen vijf waren. Maar iedereen schrijft het op en twee dagen later lopen ze hier mopperend rond of we nog eens wat spelers gaan halen voor al die miljoenen. Ja, we hebben een plus en daar zijn we trots op. Maar we leven onder in de voetbalpiramide. We kunnen geen langdurige contracten bieden en alleen handelen met allerlei voorwaarden in de contracten, waarmee je toch een deal rond kan maken. Dus er blijft veel minder over en van dat geld gebruiken we dan ook nog eens een deel om een buffer op te bouwen. Het is zeker voor een club als RKC lastig als de competitie zo vroeg begint, we staan overal achteraan, dus dan weet je dat de trainer aan de competitie moet beginnen zonder dat hij met zijn ploeg heeft kunnen oefenen”.
Daarnaast proef je bij Oosting en v. Mosselveld (terecht) een beetje de ‘frustratie’ omtrent de vulgraad van het stadion. Die volgens van Mosselveld zeker niet zo slecht is als je het afzet tegen het inwonersaantal, maar men had zeker op meer gehoopt. Het is een van de doelen om het stadion echt weer vol te gaan krijgen, ook tegen de minder aansprekende tegenstanders.
Ik weet niet hoe mensen er hier instaan om een apart topic te openen over het “halflege stadion” en hoe we kunnen stimuleren om mensen naar het stadion kunnen krijgen?
@robink Misschien minder teringherrie als je het 'fanplein' oploopt? Past voor mijn gevoel niet echt bij 'gezellig met de familie naar het stadion'.
We wonen nu eenmaal in een regio waar de mensen alles het liefst gratis willen hebben. Dat hoort nu eenmaal bij de historie van de stad Waalwijk.
Zet de deuren maar open en laat iedereen maar gratis binnen, dan kan je zo er een ring boven opzetten. Ze hadden zelf ook wat coulanter kunnen zijn Een shirt actie, consumptiemunten, korting op de kaart tot een bepaalde datum. Prijzen voor de de jeugd? Nu betaald iedereen EUR 20,00.
Er is genoeg te bedenken en zeg nu eerlijk een open dag zoals we deze afgelopen week gehad hebben, is toch geen open dag welke bij ons RKC past. Bij het promotie filmpje. Hier hadden ze toch wel meer hun best voor kunnen doen. En als je meer mensen wil bereiken, dank dan eens aan het centrum. Zo kan ik er nog wel meer bedenken. Samen RKC toch? Ons RKC, straal dat dan ook uit.
@robink
Ik denk niet dat een apart topic veel bij gaat dragen, hoe graag ik het ook anders zou zien😉. Als een 10e plaats vorig seizoen al niet genoeg is het aantal seizoenskaarten te boosten weet ik het ook niet meer. RKC heeft pakweg 1000 echte supporters en de rest zijn toeschouwers. En als je de samenvatting ziet is het aantal lege stoeltjes en een leeg JJ schrijnend om te zien. Persoonlijk denk ik heus wel dat er nog wat meer rek in zit. 'Vroeger' in de betere jaren lukte het ook om structureel 6000/6500 toeschouwers te trekken. Ik denk dat de grootste winst te behalen valt bij de jeugd. De kaartjes worden al goedkoper dat is een goed teken. Ik zou zeggen maak JJ weer gratis open voor jeugd van amateurclubs of scholen e.d. . Een gevuld JJ smoelt al beter en daarnaast pik je met horeca inkomsten daar toch nog wat centen mee. De jeugd moet (nog) meer geënthousiasmeerd worden waardoor velen niet voor Ajax/Feyenoord/PSV kiezen, maar ons RKC.
Maareh.. zit er nog defensieve versterking in de pijpleiding voor deze week???
Ik denk dat het gewoon belangrijk is om in de eredivisie te blijven en dan komen de fans vast wel weer. Het probleem is dat we 5 jaar geleden een verschrikkelijk slechte ploeg waren in de kkd en daar werd je als supporter ook niet blij van waardoor de sfeer ook niet beter van en toen dacht je als jongen van 10 tot 15 echt niet van ik ga lekker naar Waalwijk toe waardoor we de jeugd zijn verloren.
Maar er is hoop want hoe langer je eredivisie speelt hoe meer fans er bij komen.
Of heeft de verschillende aanvangstijden van de wedstrijden effect op het toeschouwersaantal?
Ik snap dat deze topic over transfers moet gaan, maar bij gebrek aan geruchten, inside information, maar even dit aansnijden.