@boppah hahaha hij zei dat de fout van de keeper van RKC bij de 2-1 absoluut niet kan 🤣🤣 genoeg gekkigheid!
Sandler is ook wel n gok gezien zijn blessure verleden.
Ik denk wel dat Frank en Mo achter de schermen wel goed bezig zijn!
@gofresh tot nu toe zijn ze zeker goed bezig. Maar het gaat uiteindelijk om de balans en algehele kwaliteit van de selectie. Voorin en op het middenveld is die top. Achterin is het nog onvoldoende. Maar ze hebben nog even.
Ik denk dat je met deze selectie zou moeten kunnen handhaven, maar als je extra verdedigers haalt met kwaliteit dan zie ik ons niet zo snel meer als echte degradatiekandidaat
@rafstrk Defensief is het toch echt te mager. Met 1 goede CV ben je al een heel eind, maar dan wel Bakari als LB. Met 2 erbij dan acht ik dat we sterker zijn dan zeker 4 teams.
In ieder geval goed dat ze die Moldaviër hebben afgetest. Échte versterking halen óf helemaal niks!
Iemand nog een “insiders” hint?
@boppah dat is wat ik bedoel 😉 het is wat mager achterin maar het zou moeten kunnen als geen nieuwe meer gehaald zou worden, waar ik niet vanuit ga.
@rafstrk Ik betwijfel het. 6 van de 10 wedstrijden zijn we de onderliggende partij, dan is een solide achterhoede toch wel cruciaal om punten te kunnen pakken. Dat we nu voorin meer mogelijkheden hebben is positief, maar je moet heel veel kunnen scoren om een falende achterhoede te compenseren.
Timo Letschert en AZ zijn het officieel eens geworden over een contractontbinding, zou het?
@lucaa0416 Zou een prima speler voor RKC zijn. Jongen met potentie die zijn carrière moet herstarten. Hopelijk met een meerjarig contract, dan zijn wij weer een stap verder.
Timo Letschert en AZ zijn het officieel eens geworden over een contractontbinding, zou het?
Ik denk dat dit wat te hoog gegrepen is
Sandler is ook wel n gok gezien zijn blessure verleden.
Sandler is volgens VI op weg naar NEC.
@dokus zeegelaar , vd werff , bijen en Troupee misschien Pierie huren als hij lang genoeg contract heeft
Bijen heeft wegens aanhoudend blessureleed zijn professionele voetbalcarrière beëindigd en Pierie heeft besloten om, het komend half jaar, in Amsterdam te blijven en ritme op te doen bij jong Ajax in de KKD.
Denk dat we nog 1 of mogelijk 2 spelers maximaal mogen verwachten vermoedelijk achterin en iemand die er gelijk staat. Een ervaren speler zoals Pieters is ideaal natuurlijk, zou helemaal ideaal zijn als het ook iemand is die zowel lb als CV kan spelen.. kan Pieters dat trouwens?