Ergens wel logisch dat die discussie hier gevoerd word aangezien het transfer topic het meest gelezen word momenteel.
Ook dit hoort hier niet thuis maar toch.....
Die gasten van de tickets/fanshop van de afgelopen jaren zijn die weg?
Het was gisteren weer ouderwets drama voor vele mede supporters met scc die weer niet werkte. Ieder jaar tzelfde aan begin vh seizoen. Doe ze dan gewoon vernieuwen IPV aanrommelen met de oude kaarten. En dan nieuwe kaart krijgen die t weer niet doet. Komt nogal amateuristisch over zo. En het is geen klanten binding.
En we zitten midden in de vakantie dat weet iedereen maar het stadion was weer schandalig matig gevuld.
Ook de geluids boxen op het midden gedeelte achter EE werkte nog steeds niet goed. Lijkt mij dat je zoiets toch test/repareert voordat het nieuwe seizoen start.
De grasmat lag er overigens wel Pico Bello bij👍
Vond het wel drukker dan vorig jaar de eerste wedstrijd tegen AZ..
Da's niet zo gek aangezien toen die corona maatregelen van toepassing waren.
Gevaccineerd of testen. Daarom zat er geen zak op de tribune toen.
@gekke-gerritje Tickets kopen via de website werkt niet, wel via de app.
Over het geluid heb ik twee weken geleden al een melding gemaakt.
Het lijkt wel dat de communicatie binnen de club niet werkt.
Boksen bij FF werken ook voor geen meter. En de kachel is daar ook al jaren kapot. Gebeurt niks mee
Enfin back on-topic. Verwachten we deze week nog wat?
Linksbackje? Centrale verdediger?
kachels zijn op bepaalde vakken eerder eens op verzoek dicht gezet, omdat daar grote groepen dicht op elkaar staan werd het dan te warm. Dit was jaren zo op Midden EE, Later ook op ES en wellicht ook op verzoek van de groep op F.
@semperfi Eerlijk? Ik denk niet dat er deze week een CV dan wel een LA toegevoegd wordt. Mijn Inschatting is dat het lange adem transfers zijn die zonder de lange adem nooit in Waalwijk zouden spelen. Zoals een Bakkali en Biereth ect zijn trajecten die einde van het afgelopen seizoen al zijn ingezet om ze dan maanden alter uiteindelijk in Waalwijk te krijgen. Waar een ander de portemonnee trekt moet rkc het hebben van spelers die in de faciliteiten de optie ziet hun carrière te boosten/zich te ontwikkelen. Of middels de juiste medische begeleiding fit kunnen worden ect.
Erik Pieters of Warmerdam?
Nog meer mogelijke opties?
@dokus zeegelaar , vd werff , bijen en Troupee misschien Pierie huren als hij lang genoeg contract heeft
Iurie Iovu is in ieder geval afgetest en zonder contract weer uit Waalwijk vertrokken..
Nu valt het kwartje, zit VTBL te kijken;
Boppah = Jan Boskamp 🤣
NEC verrast en wil transfervrije Sandler aan de selectie toevoegen
@gofresh Daarmee zien we NEC iig uit het zicht verdwijnen. Sandler zou voor RKC een zegen zijn. Ik ben benieuwd nog 2 verdedigers, eentje zal gok ik zo gehuurd worden de andere worden vastgelegd.