Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 111 / 148 Eerste     Laatste
(@kurtvandoorn)
Lid

@robink heeft hij alleen in jong oranje ervaring of ook in het 1ste van oranje 

Geplaatst : 07/08/2022 6:14 pm
 Sno
(@sno)
Lid

@boppah Wat kraam jij toch veel onzin uit. En dan ook continue dat laatste woord, pff…

Accepteer nou gewoon dat je voor RKC bent. Een club met een klein budget, maar met een fatsoenlijk denkende directie.

Aanhakend op de geruchten; Pieters is de meest voor de handliggende in mijn optiek.

Geplaatst : 07/08/2022 6:20 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@sno ah meneer de betweter die zelf niks kan onderbouwen. Dat RKC een kleine club is betekend niet dat RKC moet vasthouden aan spelers die het niveau niet hebben. Volgens jouw logica moeten Clément,.Bakali, Kramer etc maat wegsturen en Bilate weer terughalen. Vaessen en Gaari kosten RKC al jaren punten, het is gekkenwerk om daar mee door te gaan. Als je een speler als Clement kan vastleggen, dan kan je ook een keeper met het juiste niveau vastleggen. 

Jij hebt geen realistisch beeld van waar RKC staat. De spelers die we al gehaald hebben en die clubs van dezelfde statuur halen bewijzen keer op keer je ongelijk en dat jouw minderwaardigheidscomplex onterecht is.

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door Bakari
Geplaatst : 07/08/2022 6:40 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

@boppah kunnen we ophouden met deze onodige discussie en dit forum gebruiken waarvoor het bedoeld is discussiëren over de transfers van RKC 

Als je zo graag een discussie aan wild gaan over dit soort dingen maak dan een nieuw forum aan 

Geplaatst : 07/08/2022 6:48 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@kurtvandoorn Dit gaat over transfers. Namelijk welke spelers er moeten dumpen en op welke plekken er versterking nodig is. 

Geplaatst : 07/08/2022 6:51 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

@boppah ik vind dat als je iemand een betweter noemt het niet echt gaat over transfers, maar wie moeten we dan dumpen een wie moeten hun vervangers worden?

Geplaatst : 07/08/2022 6:55 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

Ik denk dat het vast staat dat Etienne soms mooie reddingen maakt, maar ook elke wedstrijd wel een keer grabbelt. Onze directie heeft ervoor gekozen om tot dusver geen nieuwe keeper te halen dus moeten we daar maar vrede mee hebben. Ik vind dat Boppah hier best zijn mening over mag geven zoals de rest hier ook zijn mening over wil en mag geven. Alleen blijven we er elke keer op terug komen wat een beetje onnodig is omdat we het met Vaessen moeten doen, of er nou blij mee bent of niet..

Geplaatst : 07/08/2022 7:02 pm
Luc vond dit leuk
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@kurtvandoorn Nee dat gaat over het gedrag van. Sno die zich door god gezonden waant.

Vaessen, Lutonda, Min, Gaari, Nieuwpoort, Augustustijns komen tekort. 

Geplaatst : 07/08/2022 7:03 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

@boppah we spelen op dit moment met gaarie en lutunda omdat wij nog geen goede linksback en CV hebben maar ik ga er van uit dat wij over een week of 2 niet meer met gaarie en lutunda in de basis spelen.

Augustijns is nog een redelijk talent min durf ik niks over te zeggen want die speelt nooit en Nieuwpoort is als 4/5 optie achterin 

Geplaatst : 07/08/2022 7:09 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@kurtvandoorn Nieuwpoort is nu 1e vervanger achterin. Mulder is alleen voor de laatste minuten.

We hebben Bakari...

Geplaatst : 07/08/2022 7:11 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

@boppah 

In principe zou ook Vroegh op LB kunnen spelen ipv van Lutonda, en Felida op de plek van Gaari(al weet ik niet of dat de beste optie is).

Geplaatst : 07/08/2022 7:13 pm
Streppel1968
(@streppel1968)
Lid
Geplaatst door: @boppah

@loonsebo Zo kan je iedereen goed maken. Laten we de vele blunders van Etienne vergeten, dan lijkt het opeens heel wat...

Laten we de reddingen ook voor het gemak vergeten, dan is het echt een kutkeeper. Gevalletje glas half vol of half leeg . En jij kiest duidelijk steeds voor half leeg 

Geplaatst : 07/08/2022 7:17 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@streppel1968 Ook als je die er bij rekent houdt je een onvoldoende over. Een keeper waardoor je per saldo meerdere punten verliest per seizoen is niet goed genoeg. Maar het is zo'n club jongen...... Bizar dat mensen dat goed blijven praten... Pereira wordt naar 2 wedstrijden afgeserveerd. Maar Vaessen mag jaren blijven blinderen....

Geplaatst : 07/08/2022 7:20 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@robink klopt maar zijn noodverbandjes.

Geplaatst : 07/08/2022 7:21 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Nu is het genoeg jongens. Discussiëren is prima, maar nu wordt er op de man gespeeld vanuit verschillende richtingen. Het standpunt over Vaessen is vanuit de meeste forumleden nu duidelijk, dit is een transfertopic en we gaan geen keeper meer halen. Einde discussie over Vaessen hier nu. 

Mochten jullie het over keepers willen hebben zijn jullie vrij een nieuw topic te openen. Tot er transfergeruchten over Vaessen/een andere keeper zijn hier niet meer. 

——————

Wat betreft die speler met ervaring in Oranje, dat is zoals @robink al aangaf niet Willems en daarnaast ook allesbehalve rond. 

Topic starter Geplaatst : 07/08/2022 9:15 pm
Streppel1968, Michiel Kramer en GoFresh vonden dit leuk
Pagina 111 / 148 Eerste     Laatste
Deel: