@boppah
Het is duidelijk dat je geen fan bent van Etienne, ik ook niet. Maar wij maken de opstelling niet. Zolang hij in de basis staat kunnen we niet anders dan hem steunen.
Iedereen weet nu hoe je over hem denkt en ga aub door.
In het negatieve blijven hangen heeft ook geen zin!
@boppah we kunnen nu wel lopen zeiken dat we gelijk hebben gespeeld, maar 2-2 tegen Utrecht is niet verkeerd, verder waren josefzoon en Clément er nog niet bij en was Anita en bakalli nog niet helemaal fit.
Dus tegen Emmen 3 punten pakken en de wedstrijd tegen Utrecht is vergeten ondanks dat het zuur is dat je 2-0 voorsprong weg geeft.
De reden dat je gelijkspeelde tegen Utrecht is meer dan alleen Etienne zijn schuld je zag gewoon dat de spelers de 2 de helft niet meer de energie hadden om de druk te zetten die we de 1ste helft wel hadden, verder kan gaarie en adewoye niks tegen de koopkracht van dorst en als Utrecht wisselende werden ze sterker of even sterker als RKC wisselde werden niet altijd sterker want je kan nou niet zeggen dat je heel blij word van Wouters.
De enige die het echt beter had kunnen doen was de trainer, want Kramer vroegh en daneels hadden naar 60 minuten niet genoeg energie meer en je had Mulder erin moeten zetten voor gaarie omdat Mulder de hoge ballen/ voorzetten had kunnen weg koppen, maar ja het is gebeurd en op naar Emmen.
Zullen we anders een speciaal Etje Vaessen topic openen. Kan iedereen daar z’n gal spugen of hem de hemel in prijzen.
Ik heb ook zo mijn twijfels over hem gehad (en nog steeds), maar we zullen het er mee moeten doen. De foutjes zullen we voor lief moeten nemen. Het leven van een RKC supporter gaat nu eenmaal niet over rozen.
Zullen we anders een speciaal Etje Vaessen topic openen. Kan iedereen daar z’n gal spugen of hem de hemel in prijzen.
Ik heb ook zo mijn twijfels over hem gehad (en nog steeds), maar we zullen het er mee moeten doen. De foutjes zullen we voor lief moeten nemen. Het leven van een RKC supporter gaat nu eenmaal niet over rozen.
Denk dat men anderzijds niet beseft dat als Vaessen met zijn soms bizarre reddingen neem Cambuur uit vorig seizoen of psv uit afgelopen jaar zonder dit soort foutjes als gister niet in Waalwijk zou spelen.
als spelers een stempel hebben in Waalwijk komen ze er nooit meer vanaf, maar ik vind dat Vaessen zeker de 2e seizoenshelft een prima groei heeft doorgemaakt. Ja hij maakt soms fouten en soms zijn het momenten om je hart vast te houden, maar daar gaat soms ook een onmogelijke terug speelbal aan vooraf ect.
hetzelfde als Gaari die gozers kan niks goed doen, wordt nu al weer bestempeld als zwakte punt ect. Na een ongelofelijke tyfus bal komt die inderdaad de 1e helft in de problemen gelukkig zonder gevolgen. En hij verliest het kopduel van de op Luuk de jong na beste kopper van de eredivisie. Mijn gevoel tot nu toe samen met de laatste potten afgelopen seizoen lijkt Gaari zich rechts centraal in een 5 mans defensie beter op z’n gemak te voelen dan Rechtsback.
Ik zeg dus niet dat ze alles goed doen, er geen kritiek mag zijn, maar het zwartgallige dat sommige spelers over zich heen krijgen in verhouding met andere vind ik op zijn minst opmerkelijk
Wat ik heb gehoord is het een Nederlandse LB met inderdaad Nederlands Elftal ervaring, wie zijn laatste seizoen in een grote competitie heeft gespeeld , en hij speelt op dit moment niet bij een club(transfervrij dus)
In dat geval vallen Willems (doorlopend contract) en Nelom (geen grote competitie) af.
Doordat het een LB betreft zal het ook niet gaan om Zuiverloon of Van Rhijn en lijken we inderdaad uit te komen bij (de vandaag jarige) Pieters of Zeegelaar.
Hierbij is wel de vraag wat de definitie van ervaring is. Zegelaar heeft namelijk geen speelminuten gemaakt voor Ons Oranje..
Volgens mij loopt Willems zijn contract af en is hij dus transfervrij
Maar even… beseffen we om wat voor namen we aan ons rkc Linken? Jetro Willems oa? 😂 als je die gozer voor z’n blessure zag spelen bij Newcastle Poh het is eigenlijk te mooi om waar te zin. Zulke spelers 😍
Stel je voor dat we ook nog een goede linksback krijgen en 1/2 verdedigers dan kan dit zomaar een mooi seizoen worden
@robbert_15 Sorry maar over Vaessen en zeker Gaari kunnen we kort zijn. Het zijn overblijfselen van de tijd dat RKC onderin de eerste divisie speelde.
Ze zijn tot een zeker niveau meegegroeid en komen nu gewoon te kort. Tekent de vooruitgang van de club. Als club moeten we ook door durven pakken en doorselecteten. Vaessen als reserve prima. Gaari hadden ze niet moeten terughalen, 2 aardige wedstrijden in 3 jaar is geen reden om hem te verlengen en te zien als optie als rcv. Er ligt beter voor het oprapen.
@robbert_15 He-le-maal met je eens. Vond Gaari, op ongelukkige moment na, juist heel degelijk voetballen. En bij Vaessen blijft t inderdaad net welke momenten van hem je de nadruk op legt. Hij heeft geweldige én geweldig beroerde momenten
@loonsebo Zo kan je iedereen goed maken. Laten we de vele blunders van Etienne vergeten, dan lijkt het opeens heel wat...
@boppah het is heel simpel.
Als ze niet het niveau van RKC hadden waren ze nu allang weg.
Als we een beteren keeper dan veassen hadden speelden hij.
Dat veassen af en toe blundert en gaarie niet overal goed in is is de reden dat ze nog bij RKC voetballen, want als veassen nooit blunderde had die ik de sub(top) van de eredivisie gekeept en als gaarie overal goed in was had hij niet nog een seizoen ik Waalwijk gespeeld maar bij een beteren club.
Zo makkelijk is het.
Wat ik heb gehoord is het een Nederlandse LB met inderdaad Nederlands Elftal ervaring, wie zijn laatste seizoen in een grote competitie heeft gespeeld , en hij speelt op dit moment niet bij een club(transfervrij dus)
In dat geval vallen Willems (doorlopend contract) en Nelom (geen grote competitie) af.
Doordat het een LB betreft zal het ook niet gaan om Zuiverloon of Van Rhijn en lijken we inderdaad uit te komen bij (de vandaag jarige) Pieters of Zeegelaar.
Hierbij is wel de vraag wat de definitie van ervaring is. Zegelaar heeft namelijk geen speelminuten gemaakt voor Ons Oranje..
Volgens mij loopt Willems zijn contract af en is hij dus transfervrij
Maar even… beseffen we om wat voor namen we aan ons rkc Linken? Jetro Willems oa? 😂 als je die gozer voor z’n blessure zag spelen bij Newcastle Poh het is eigenlijk te mooi om waar te zin. Zulke spelers 😍
@kurtvandoorn je slaat hier de plank toch mis. Dit zijn spelers die te kort komen voor het niveau. Geen spelers met een krasje oid. Rkc had moeten door selecteren. Deze twee halen het niveau van de ploeg omlaag. Dit is dus het minderwaardigheidscomplex van RKC. Daardoor te lang vasthouden aan spelers te te kort komen. We zijn flink gegroeid in kwaliteit, Vaessen, gaari, Lutonda, min etc blijven daar in achter. Dat is juist positief, daarom doorselecteten en zwakke elementen vervangen.
Nogmaals van wat ik gister en vandaag gehoord heb is het geen Willems.