Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 109 / 148 Eerste     Laatste
(@rafstrk)
Lid

Ik weet niet of er mensen bekend zijn met dit instagram account, maar 99% van de dingen die hij op zijn insta zet kloppen.

1659861175-F7CCBECC-D6B9-4888-A42C-2DA01A7752C1.jpeg
Geplaatst : 07/08/2022 10:32 am
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

Wat ik heb gehoord is het een Nederlandse LB met inderdaad Nederlands Elftal ervaring, wie zijn laatste seizoen in een grote competitie heeft gespeeld , en hij speelt op dit moment niet bij een club(transfervrij dus)

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door Michiel Kramer
Geplaatst : 07/08/2022 10:51 am
SemperFi
(@semperfi)
Lid
Geplaatst door: @zeljko

@semperfi, als het zo simpel was dan zouden clubs als NAC, Willem II, Heracles, ADO, PEC etc. nu niet in de KKD spelen.

Ik snap deze vergelijking eerlijk gezegd niet, het falen van die clubs kan op allerlei vlakken liggen die ik niet ken en dus ook geen vergelijk mee kan maken. Je kunt het met jou theorie ook omdraaien dat het zo simpel is dat er genoeg clubs dat wel snappen en jaarlijks keurig gepositioneerd staan in de Eredivisie 

Geplaatst : 07/08/2022 11:11 am
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @semperfi

@semperfi, als het zo simpel was dan zouden clubs als NAC, Willem II, Heracles, ADO, PEC etc. nu niet in de KKD spelen.

Ik snap deze vergelijking eerlijk gezegd niet, het falen van die clubs kan op allerlei vlakken liggen die ik niet ken en dus ook geen vergelijk mee kan maken. Je kunt het met jou theorie ook omdraaien dat het zo simpel is dat er genoeg clubs dat wel snappen en jaarlijks keurig gepositioneerd staan in de Eredivisie 

De vergelijking is heel simpel. De bovengenoemde clubs hadden (en hebben) allemaal grotere budgetten dan RKC en hierdoor, in hun eredivisie periodes, op papier ook sterkere selecties.

De enige clubs met wie RKC zich dit seizoen kan vergelijken zijn Excelsior en Cambuur. Zelfs Volendam en Emmen hebben dit seizoen een miljoen meer te besteden dan onze club. Met de middelen die RKC heeft vraagt het dus meer dan de op papier sterkste 11 individuen het veld in te sturen om niet te degraderen.

Geplaatst : 07/08/2022 12:01 pm
(@hansie-hansie)
Lid

@robink 

Dan denk ik dat het over Erik Pieters gaat. Of zijn er ook nog andere spelers over wie het kan gaan?

Geplaatst : 07/08/2022 12:54 pm
Michiel Kramer vond dit leuk
(@rafstrk)
Lid

@hansie-hansie Marvin Zeegelaar zover ik weet.

Geplaatst : 07/08/2022 1:34 pm
SemperFi
(@semperfi)
Lid
Geplaatst door: @semperfi

De vergelijking is heel simpel. De bovengenoemde clubs hadden (en hebben) allemaal grotere budgetten dan RKC en hierdoor, in hun eredivisie periodes, op papier ook sterkere selecties.

De enige clubs met wie RKC zich dit seizoen kan vergelijken zijn Excelsior en Cambuur. Zelfs Volendam en Emmen hebben dit seizoen een miljoen meer te besteden dan onze club. Met de middelen die RKC heeft vraagt het dus meer dan de op papier sterkste 11 individuen het veld in te sturen om niet te degraderen.

Dat heeft toch niks te maken met het dat je in de selectie aantoonbaar betere spelers hebt dan degene die nu in de basis starte en mocht je van mening zijn dat dit niet zo is dan is het aankoopbeleid niet op orde? 

Geplaatst : 07/08/2022 1:44 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @robink

Wat ik heb gehoord is het een Nederlandse LB met inderdaad Nederlands Elftal ervaring, wie zijn laatste seizoen in een grote competitie heeft gespeeld , en hij speelt op dit moment niet bij een club(transfervrij dus)

In dat geval vallen Willems (doorlopend contract) en Nelom (geen grote competitie) af.

Doordat het een LB betreft zal het ook niet gaan om Zuiverloon of Van Rhijn en lijken we inderdaad uit te komen bij (de vandaag jarige) Pieters of Zeegelaar.

Hierbij is wel de vraag wat de definitie van ervaring is. Zegelaar heeft namelijk geen speelminuten gemaakt voor Ons Oranje.. 

Geplaatst : 07/08/2022 1:55 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

@semperfi, de 11 beste spelers uit je selectie maken niet per definitie het beste elftal. Een club als RKC moet het hebben van de kracht van het collectief, niet van 11 individuen. Gelukkig hebben we daarom ook een technische staf die hier, op basis van analyses, keuzes in maakt.

Het seizoen 2006/2007 is hier een goed voorbeeld van geweest. Met kwaliteitsspelers als Sektioui, Reuser, Van Diemen, Fuchs, Vertonghen, De Ceulaar, Obodai, Ikedia etc. zijn we dit seizoen gedegradeerd.

Geplaatst : 07/08/2022 2:10 pm
Streppel1968 vond dit leuk
Streppel1968
(@streppel1968)
Lid
Geplaatst door: @boppah

@sno Ook een CV en het liefste nog een eredivisie waardige keeper. Gaari, Lutonda en Vaessen de negatieve uitschieters.

Jeezus… wordt je niet moe, om overal Vaessen de schuld van te geven? Hij keepte gisteren degelijk, ja hij laat een bal los, en Bas Dost tikt hem binnen. Dat heb je als je keeper bent. Een spits mist, en daar hoor ik je niet over. Adewoye had 3-0 op zijn schoen, Kramer de 3-1. Maar het ligt bij jou altijd aan Vaessen.. wordt je daar zelf niet moe van? Wij wel…. Waarschijnlijk ligt Corona en de oorlog in Oekraïne ook aan hem, en niet te vergeten de dure boodschappen en benzine prijzen. Allemaal Vaessen zijn schuld, de kl##z#k 😎😎 back to topic: zou dat Eric Pieters kunnen zijn? 

Geplaatst : 07/08/2022 2:12 pm
Michiel Kramer vond dit leuk
(@fcrkc)
Lid
Geplaatst door: @streppel1968
Geplaatst door: @boppah

@sno Ook een CV en het liefste nog een eredivisie waardige keeper. Gaari, Lutonda en Vaessen de negatieve uitschieters.

Jeezus… wordt je niet moe, om overal Vaessen de schuld van te geven? Hij keepte gisteren degelijk, ja hij laat een bal los, en Bas Dost tikt hem binnen. Dat heb je als je keeper bent. Een spits mist, en daar hoor ik je niet over. Adewoye had 3-0 op zijn schoen, Kramer de 3-1. Maar het ligt bij jou altijd aan Vaessen.. wordt je daar zelf niet moe van? Wij wel…. Waarschijnlijk ligt Corona en de oorlog in Oekraïne ook aan hem, en niet te vergeten de dure boodschappen en benzine prijzen. Allemaal Vaessen zijn schuld, de kl##z#k 😎😎 back to topic: zou dat Eric Pieters kunnen zijn? 

Ik ben het ook niet altijd met Boppah zn commentaar eens, maar dat van gister is natuurlijk wel een blunder waardoor Utrecht terug in de wedstrijd komt. En ja Kramer had de 3-0 moeten maken of Adewoye/Vroegh de 3-1. Maar door Veassen zn fout komt Utrecht terug in de wedstrijd en kregen ze weer hoop op een goede afloop. 

Geplaatst : 07/08/2022 2:20 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@streppel1968 Ah meneer kritiekloos. Gisteren was gewoon een gigantische blunder en we weten allemaal dat hij dit soort fouten vaker maakt.  Dat heb je als je een keeper bent die niet Eredivisiewaardig bent. We mogen toch wel verwachten dat Etienne een bal kan vasthouden.

Kan je er val alles niet relevants bij halen, maar feit is dat we 2 punten verliezen door een fout van hem en dat gebeurt regelmatig en gaat nog regelmatig gebeuren.

Vaessen is en blijft een onzekere factor die punten kost. Kan het nog een cultheld zijn, maar we zijn geen amateur club. Doorselecteten dus en laat Pereira het nu maar proberen.

Geplaatst : 07/08/2022 2:41 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@robink 

het lijkt me ook om Pieters te draaien, toeval (?) wil dat zowel Bakkali, Jozefzoon en Pieters tegelijkertijd bij PSV speelde in het verleden, een reunie?

Geplaatst : 07/08/2022 3:05 pm
Streppel1968
(@streppel1968)
Lid

@boppah Pereira? Ik neem aan dat je vergeten bent hoe onzeker die was de wedstrijden dat hij wel gekeept heeft? En geloof me ik loop al iets te lang bij rkc rond om kritiek loos te zijn… ik ga helemaal met je mee wat betreft Gaari en Lutonda gisteren. Feit is alleen als een keeper een fout maakt, dat er een doelpunt uit kan komen. En ja, hij had die bal klem moeten Hebben . Maar ik stoor me aan  het feit dat hij bij jou altijd alles fout doet , en dat is niet waar.. 

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door Streppel1968
Geplaatst : 07/08/2022 3:06 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@streppel1968 Pereira heeft niet eens de tijd gehad om zich aan te passen. Van Vaessen weten we dat hij tekort komt, van Pereira kunnen we dat nog niet weten.

Vaessen maakt gewoon veel fouten. Kan ik daar iets aan doen, de reden is ook simpel.. hij is niet goed genoeg.

Geplaatst : 07/08/2022 3:24 pm
Pagina 109 / 148 Eerste     Laatste
Deel: