@sno Ook een CV en het liefste nog een eredivisie waardige keeper. Gaari, Lutonda en Vaessen de negatieve uitschieters.
Wat Vaessen bij de 2-1 liet zien was inderdaad niet best.. Hij helpt Utrecht hoogstpersoonlijk terug in het zadel door zijn blunder. Ik durf de stelling wel aan dat dit ‘foutje’ ons vandaag 2 punten kost.
Adewoye en Kramer dienen uiteraard ook te scoren, maar als het verdedigend in de tweede helft op orde was, dan had je de 2-0 voorsprong niet meer weggegeven.
@zeljko Het is ook de algehele onrust in de achterhoede en dat ligt toch met name bij Vaessen en Gaari. We missen Meulensteen als rustpunt achterin. Ik snap Oosting ook totaal niet. Dit is geen selectie om 5-3-2 mee te spelen, daarvoor kom je defensief kwaliteit te kort en heb offensief kwaliteit over. Vorig jaar heeft Adewoye wekelijks gigantisch hard moeten werken om fouten van Gaari op te vangen, nu zet Oosting Gaari centraal waar hij nog kwetsbaarder is en het team nog kwetsbaarder maakt. 2 punten verloren door Vaessen maar ook door tactisch geblunder van Oosting. Waarom start Bakari niet? Die heeft in zijn kleine teen meer klasse dan Lutonda ooit zal hebben.
Vandaag was sommige punten echt prima. Snap niet waarom Joseph zo verdedigend de tweede helft in gaat en daardoor zo in de problemen komen.... Ook wat vreemde opstelling met Daneels in de basis. Kramer kon het allemaal niet aan de laatste 20 minuten erg slecht.... waarom geen Biereth erbij zetten??? Lobete ook niet sterk... en gaari lutonda vaessen waren al helemaal niet best maar ja dat zijn we wel gewend.
Positieve verassing waren er gelukkig wel met dario en ilias die hadden wel erg goed gespeeld.
Nog een transfer nieuwtje rkc denkt aan een linksback met Nederlands Elftal ervaring... wie zou t zijn brainstormen maar
Heb ook zoiets vernomen inderdaad. Of het waar is gaan we zien!
@boppah 🤔
@boppah, die discussie kun je ook voeren over de voorhoede. Kuijpers en Biereth houden vandaag de bank warm terwijl Daneels 67 minuten speelt..
Overigens begrijp ik dat Oosting is gestart in de voor hem vertrouwde 5-3-2 opstelling met 9 basisspelers die ook vorig seizoen reeds onder contract stonden en de gewenste manier van spelen eigen hebben gemaakt. De twee nieuwe basisspelers (Vroegh en Lelieveld) waren ook al bekend met deze manier van spelen vanuit Vitesse.
Gezien de huidige selectie zal dit gaan wijzigen, maar een nieuwe speelstijl dient wel correct ingesleten te worden. Ik vermoed dat deze eerste wedstrijd hier te vroeg voor kwam. Je kunt wel abrupt wijzigen van 5-3-2 naar 4-3-3, maar als spelers nog niet weten wat zij dan van elkaar kunnen verwachten dan gaat dit gegarandeerd fout. Zeker tegen een team als Utrecht.
Marvin Zeegelaar is transfervrij.
1x opgeroepen door Danny Blind in 2016. Contract in juni afgelopen bij Udinese.
Kan me alleen Pieters, Zeegelaar en Nelom bedenken. Laten we in ieder geval hopen dat het de laatste niet is.
Edit: Jetro Willems schiet me zo net ook nog te binnen.
@sno Ook een CV en het liefste nog een eredivisie waardige keeper. Gaari, Lutonda en Vaessen de negatieve uitschieters.
Maar hier mogen we toch niet van op kijken? Werkelijk bizar dat je zo begint en dan ook nog met daneels. Gelul allemaal over inslijten. Begin gewoon met je beste 11 en zet die in een opstelling neer die rendeert. Niet eerst het systeem heilig verklaren
@semperfi, als het zo simpel was dan zouden clubs als NAC, Willem II, Heracles, ADO, PEC etc. nu niet in de KKD spelen.
@zeljko de discussie gaat ook voor meerdere spelers op. Daneels is inderdaad ook een onbegrijpelijke keuze, misschien nog wel meer omdat de alternatieven er nog meer zijn.