@rogiera Ik zie liever dat ze Daneels even aanhouden en Kuijpers elders minuten laten maken. Ik vraag mij af of Biereth niet beter is dan Kramer. We gaan het zien, met 1, het liefste 2 verdedigers erbij hebben we een selectie waarmee we voor top rechterrijtje kunnen spelen.
Straks krijgen we nog een luxeprobleem haha mooie versterking weer!
idd nog een "top" CV en het komt wel goed!
@boppah Kramer de aanvoeder ? Maker van + 10 goals voor het eerst in zoveel jaar? Biereth , ik mag hopen dat ie zo goed is. Dan hebben en 20 goals voorop staan
@rogiera Biereth staat te boek als een heel groot talent die ze er makkelijk inlegt. Kramer heeft het geweldig gedaan natuurlijk. Wordt een interessant seizoen.
@boppah 1 ding is zeker kramer speelt altijd als die kan, want het is onze aanvoerder
@kurtvandoorn als Biereth beter is dan speelt hij gewoon. Het is fijn om opties te hebben met kwaliteit.
@boppah dat klopt wel.
het is toch wel bizar dat we nu een discussie kunnen voeren over wie er in de aanval speelt terwijl wij vorig seizoen blij waren dat we 3 goede aanvallers hadden.
@pim, chapeau! 3 uit 3 is een keurige score. Je was goed geïnformeerd over de drie aanwinsten van deze week na het minder positieve bericht vanuit de club.. Mocht je nog nieuwe informatie opvangen dan houden we ons aanbevolen. 😅👍🏼
- Ik denk dat zowel Kramer als Biereth gaan spelen dit moet haast wel aangezien Arsenal zijn groei briljant alleen aan clubs wilde verhuren waar kon gegarandeerd worden dat hij speelde zelfde geld voor Lobete kan met niet voorstellen dat Celta Vigo een speler voor een miljoen koopt en een paar weken later verhuurd aan een club wie ze niet kennen en hem laten verpieteren op de bank. Mijn lijken Biereth en Lobete ook niet haalbaar zonder een belofte van een bepaald aantal wedstrijden.
- Ook denk ik dat we van Bakkali niet al te veel moeten verwachten in het begin weinig gespeeld afgelopen jaar en zal er waarschijnlijk nog niet staan de komende maand.
@pim, chapeau! 3 uit 3 is een keurige score. Je was goed geïnformeerd over de drie aanwinsten van deze week na het minder positieve bericht vanuit de club.. Mocht je nog nieuwe informatie opvangen dan houden we ons aanbevolen. 😅👍🏼
Hahaha, dankjewel Zeljko 🙂
We zullen goed blijven opletten!
Selectie 22/23
Rugnummers en officiële positie
Etienne Vaessen
- 1 -
Keeper
Joel Pereira
- 21 -
Keeper
Mark Spenkelink
- 13 -
Keeper
Joey Kesting
- 31 -
Keeper
Shawn Adewoye
- 4 -
Centrale verdediger
Dario Van den Buijs
- 24 -
Centrale verdediger
Lars Nieuwpoort
- 15 -
Centrale verdediger
Thierry Lutonda
- 5 -
Linkervleugelverdediger
Luuk Wouters
- 34 -
Linkervleugelverdediger
Julian Lelieveld
- 2 -
Rechtervleugelverdediger
Juriën Gaari
- 23 -
Rechtervleugelverdediger
Kevin Felida
- 35 -
Defensief middenveld
Vurnon Anita
- 6 -
Defensief middenveld
Pelle Clement
- 14 -
Centraal middenveld
Patrick Vroegh
- 8 -
Centraal middenveld
Yassin Oukili
- 33 -
Centraal middenveld
Hans Mulder
- 12 -
Centraal middenveld
Sebbe Augustijns
- 26 -
Centraal middenveld
Iliass Bel Hassani
- 11 -
Aanvallend middenveld
Saïd Bakari
- 22 -
Linksbuiten
Lennerd Daneels
- 20 -
Linksbuiten
Zakaria Bakkali
- 19 -
Linksbuiten
Florian Jozefzoon
- 10 -
Rechtsbuiten
Roy Kuijpers
- 17 -
Rechtsbuiten
Julen Lobete
- 7 -
Centrumspits
Mika Biereth
- 9 -
Centrumspits
Michiel Kramer
- 29 -
Centrumspits
David Min
- 27 -
Centrumspits
Kuipers moet wel minuten gaan maken. Zie hem altijd graag voetballen. Het liefst bij rkc anders misschien verhuur. Wat is eigenlijk het plan met Roy? Hij heeft namelijk wel het niveau. Daneels al wat ouder maar zou toch ook minuten willen maken.
Bij Nac kunnen ze nog wel wat aanvallende impulsen gebruiken
Kuipers moet wel minuten gaan maken. Zie hem altijd graag voetballen. Het liefst bij rkc anders misschien verhuur. Wat is eigenlijk het plan met Roy? Hij heeft namelijk wel het niveau. Daneels al wat ouder maar zou toch ook minuten willen maken.
Bij Nac kunnen ze nog wel wat aanvallende impulsen gebruiken
Ik heb NAC recent zien spelen tegen Feyenoord..... die kunnen op elk vlak nog wel impulsen gebruiken! Het was werkelijk schrijnend om naar te kijken.
Maar terug naar onze eigen selectie. We hebben Kuijpers als "een gokje" gehaald vanuit de KKD en die jongen heeft echt wel talent. Hij is rap, behendig en doelgericht. Wat mij betreft de ideale speler om na 70-75 in te laten vallen tegen een vermoeide verdediger. Alleen moet hij die kansen wel krijgen. En ben het er wel mee eens dat hij wel minuten moet kunnen gaan maken. Op dit moment acht ik hem nog niet goed genoeg voor de basis, maar als hij ook niet structureel in mag vallen en we zien een toekomst in hem, dan moeten we wel kijken of hij elders minuten kan maken. Weet niet of NAC de beste club voor hem is, dat blijft altijd een onrustige werkomgeving. Maar hij zal wel minuten moeten kunnen gaan maken.
Heel heel heel heeeeeel gauw een linksback halen. Godsamme zeg
@sno Ook een CV en het liefste nog een eredivisie waardige keeper. Gaari, Lutonda en Vaessen de negatieve uitschieters.