Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 106 / 148 Eerste     Laatste
(@pascal)
Lid

Met Clement weet RKC toch wel mee te verrassen hoor! Zeer goeie speler, normaliter buitencategorie voor RKC. Vitesse wilde m ook. Was niet voor niets ook de reservesaanvoerder van PEC. Helaas maar voor een jaar, maargoed aanval en middenveld steekt nu goed in elkaar. Was al bang dat Jozefzoon onze 10 ging worden.

Minimaal 1 liefst 2 verdedigers er nog bij en het gaat goed komen dit seizoen. Mo en Frank bewijzen weer dat het wachten de moeite waard is. Met die CV komt het ook ongetwijfeld vast ook goed.

Geplaatst : 05/08/2022 4:44 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Clement is een goede aanwinst, al is de selectie nu wel erg in disbalans. 1 a 2 verdedigers blijven nodig. 

Ik ben benieuwd hoe Oosting dit gaat invullen. 4-3-3 lijkt nu het meest logisch, maar er is voorin en op het middenveld erg veel concurrentie. 

Kramer zal de spits zijn, maar voor de buitenspelers hebben we inmiddels 10 opties, (Jozefzoon, Kuipers, Bakkali, Biereth, Kuipers. Daneels, Bel Hassani, Bakari, Lobete, Lutonda). Op het middenveld loopt het nu ook aardig vol, het zou verstandig zijn op Kuipers te verhuren en Min en Augustijns te laten gaan. Bij het aantrekken van nog 2 verdedigers kan ook Lutonda losgelaten worden. 

Al met al zitten we nu wel ruimer in ons jasje dan voorgaande jaren en hebben we, buiten de achterhoede ook meer kwaliteit op de bank. Achterhoede en keeper blijven het zorgenkindje van deze ploeg. 

GK: Perreira, Vaessen, Spenkelink, Kesting

RV: Lelieveld, Gaari, 

CV: Adewoye, V.d Buijs, Mulder, Nieuwpoort, 

LV: Bakari, Wouters, Lutonda

VM: Anita, Felida, 

CM: Oukili, Vroegh, Augustijns, 

AMC: Bel Hassani, Clement, Bakkali, 

RB: Jozefzoon, Kuipers, 

SP: Kramer, Biereth, Min, 

LB: Lobete, Daneels, 

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door Bakari
Geplaatst : 05/08/2022 4:52 pm
 Sno
(@sno)
Lid

😜 heerlijk om de betrokkenheid te merken 

Geplaatst : 05/08/2022 5:05 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

Wat zou Frank 4 dagen geleden lachend de form berichten gelezen hebben wetende dat bakali josefzoon en Clément zouden komen 

Geplaatst : 05/08/2022 5:10 pm
Zeljko en Langstraat vonden dit leuk
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

heel blij met Pelle, maar het kan nu niet anders zijn, dat er ook wat spelers elders ervaring op mogen doen lijkt me.

Wat overigens prima is.

Bovendien moeten we nog wel verdedigend versterkt worden.

Maar wát een leuke week zo! Hopelijk ook resultaat morgen om het compleet te maken.

Geplaatst : 05/08/2022 5:12 pm
(@yuriw27)
Lid

Tijd voor een nieuw schema met welke spelers we op welke positie hebben. 

Geplaatst : 05/08/2022 5:13 pm
(@basbrok)
Lid
Geplaatst door: @kurtvandoorn

Wat zou Frank 4 dagen geleden lachend de form berichten gelezen hebben wetende dat bakali josefzoon en Clément zouden komen 

Zou het? 

Dan zou hij dus ook op dat moment de redactieleden van deze site willens en wetens van verkeerde informatie voorzien hebben. 

Ik denk eerder dat spelers nerveus aan het worden zijn en toch de aanbieding van RKC accepteren. 

En als je heel concreet kijkt: Jozefzoon trainde natuurlijk al mee. Clement, die interesse is er al maanden. Alleen Bakkali komt als een verrassing uit de hoge hoed.

Dus ik denk niet zozeer dat de directie afgelopen week deze spelers voorzien hadden. Om de doodsimpele reden: dan hadden ze wel naar buiten gebracht dat er nog wat versterkingen aan zaten te komen. Dat is namelijk publicitair veel waardevoller dan "voor de grap" aankondigen dat er niemand meer komt, "om een paar forum-gebruikers te plagen".

Maar Goed, in een week 3 aanvallende spelers erbij..... ik zou toch nog steeds graag wat versterking achterin zien. Ik vind ons daar echt te kwetsbaar.....

Geplaatst : 05/08/2022 5:18 pm
(@dokus)
Lid

@basbrok aanvallen is de beste verdediging. Dus totzo ver doen we het goed.

Geplaatst : 05/08/2022 5:27 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

@basbrok ik denk dat er zoizo nog wel een nummer 3 bij komt.

Al begin ik wel te denken dat vroegh of felida achterin gaat spelen omdat wij zo veel middenvelders hebben 

Geplaatst : 05/08/2022 5:28 pm
Cornelisse
(@kansman)
Lid

Beetje kort door de bocht dat Frank dit als negatieve kritiek op het beleid zou opvatten.

Volgens mij zijn supporters bij iedere club kritisch omdat ze het beste met hun club voorhebben.

In de voorbereiding is er ook 5-3-2 gespeeld met de huidige versterkingen kunnen we dus 4-3-3 gaan spelen. Alsnog dient er dan versterking achterin te komen, maar is er een andere noodzaak dan met 5-3-2.

Wat is nu de stand van zaken van Iovu iemand die daar zicht op heeft. Mijn insziens zou je met Iovu en een versterking niveau Letschert of tropische verrassing als destijds Gouano, Delcroix, Touba ook goed zitten en hebben we alle vertrouwen in een goed seizoen. 

Daarnaast blijven alle supporters op de banken staan want van je hela hela Waalwijk komt eraan!

Geplaatst : 05/08/2022 5:46 pm
Streppel1968
(@streppel1968)
Lid

Das mooi, ik had het een tijd terug al geopperd toen hij met jong Ajax meetrainde. Dacht niet dat hij haalbaar zou zijn. Jammer dat het maar voor een jaar is. Nu nog een nummer 3, en klaar. We moeten wel aanvallend voetbal gaan spelen nu. Hebben alleen maar aanvallers bijna .. ben benieuwd!! 

Geplaatst : 05/08/2022 6:11 pm
 Sno
(@sno)
Lid

Linksback svp..

Geplaatst : 05/08/2022 6:17 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

Ik denk dat Pelle een goede speler is, want alle Zwolle fans fijn boos dat die naar Waalwijk komt 

Geplaatst : 05/08/2022 6:18 pm
(@stefano)
Lid

Vorig jaar waren er veel negatieve reacties over de bezetting in de aanval. Dit jaar zijn de posities beter ingevuld, zodat spelers op een positie spelen waar zij goed tot hun recht komen. 

Bel Hassani gewoon op 10, vervangen in de aanval door Jozefzoon

Bakari gewoon recht- of linksback, vervangen in de aanval door Bakkali

Dus voor Stokkers, Odgaard & van der Venne zijn eigenlijk Biereth, Lobete & Clement gehaald.

Met achter de hand op de flanken nog steeds Daneels & Kuijpers. Alle posities dubbel bezet & mogelijkheden om veel te wisselen van posities.

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door Stefano
Geplaatst : 05/08/2022 6:59 pm
Thomie12345 vond dit leuk
(@rogiera)
Lid

@boppah kuijpers , Daneels niet goed genoeg. Biereth zal vaste wissel voor Kramer worden( aangezien die vaak max 70 min maakt. Bakkali is een gokje en kan ook op de flanken terecht.. Jozefzoon is gewoon een flankspeler

Geplaatst : 05/08/2022 7:07 pm
Pagina 106 / 148 Eerste     Laatste
Deel: