We zien of lezen het vanzelf wel... Wel leuk beetje gissen
De rugnummers zijn zojuist bekend gemaakt; https://www.rkcwaalwijk.nl/michiel-kramer-nieuwe-aanvoerder-rkc-waalwijk.
Hiervan uitgaande kunnen we nog een nummer 3 verwachten..
Die is al wel op leeftijd, 36 zie ik. wel een bak ervaring en op hoog niveau. Ik ben benieuwd!
Die is al wel op leeftijd, 36 zie ik. wel een bak ervaring en op hoog niveau. Ik ben benieuwd!
Lijkt me niet. Donk heeft, volgens mij, recent zijn contract verlengd bij Kasimpasa en is daar aanvoerder.
Viel mij inderdaad ook op, er komt dus waarschijnlijk wel een LB aan.
Ik volg dagelijks het forum als anonieme bezoeker maar kan het niet laten even te reageren op de geruchten omtrent de nieuwe speler. Wellicht zit ik er helemaal naast maar zou het het volgende kunnen zijn?
Verleden Ajax/Pec, verdedigende versterking, speler die recent is getransfereerd en momenteel op de bank zit: Mees de Wit?
Of zou AZ deze niet willen verhuren?
RKC meld op Twitter dat we een nieuwtje hebben.
Misschien komen we er nu achter wie het is
@jos heeft de laatste twee wedstrijden in de conference league gespeeld en hierin gescoord en een assist geleverd. Denk niet dat hij uit Alkmaar vertrekt..
Pelle Clement 😜
Het is Pelle Clement!
Pelle Clement tot medio 2023 RKC’er
RKC Waalwijk voegt Pelle Clement toe aan de selectie. De middenvelder komt transfervrij over en tekent voor één seizoen in het Mandemakers Stadion.
Algemeen directeur Frank van Mosselveld: ''Met Pelle voegen we een aanvallende middenvelder toe en versterken we hiermee de balans in onze selectie. We zijn blij dat Pelle voor ons gekozen heeft en kijken uit naar een succesvolle samenwerking.''
Pelle Clement
Als geboren Amsterdammer doorliep Clement (26) een groot gedeelte van de Ajax Academy, waarna hij in 2017 de overstap maakte naar het Engelse Reading. Tussen 2019 en 2022 droeg hij het shirt van PEC Zwolle.
Weer een prima transfer, altijd gecharmeerd geweest van deze speler!
We verzuipen nu wel in de middenvelders/aanvallers 🤣
@jos heeft de laatste twee wedstrijden in de conference league gespeeld en hierin gescoord en een assist geleverd. Denk niet dat hij uit Alkmaar vertrekt..
Ik denk dat je in de war bent Dani de Wit. Ik doelde op Mees, linksback.
Al zal Mees de Wit niet komen gezien de Pec/Ajax speler Clement betreft.
Rugnummer 3 blijft nog altijd vrij dus hopen op nog een verdedigende aanwinst.
Nu kan het toch niet anders dan dat we 4-3-3 gaan spelen