Ik vind het toch wel verrassend dat Kuijpers waarschijnlijk de dupe word van de aankopen voorin. Er gebeurde wel altijd iets als hij in t veld kwam. Scoorde ook makkelijk. David Min kunnen we nu inderdaad wel van de hand doen. Die komt te kort.
@snob Begroting is anders wel aardig omhoog gegaan met 3 ton. Overigens zegt begroting niet alles, het gaat er ook om wat je aan uitgaven hebt. RKC heeft geen jeugd en daar dus ook geen kosten voor, wat andere clubs mogelijk wel hebben etc.
De selectie is zo goed als compleet. Mooi, ik heb er vertrouwen in! Heeft iemand nog wat gehoord over die tweede versterking van deze week die zo goed als rond was?
@DickDrunen Klopt, ben ook erg fan van Kuijpers: er is op de een of andere manier altijd dreiging als hij erin komt. Maar aan de andere kant, hij is hij nog niet super beslissend en kennelijk lukt het hem (nog) niet om Oosting te overtuigen van een basisplaats. Daarbij heb je ook gewoon een goede bank nodig als je in de Eredivisie wil blijven, dus ik juich het alleen maar toe dat RKC concurrenten voor Kuijpers binnenhaalt.
Ben inderdaad ook erg benieuwd naar de “tweede” versterking wie eventueel komt.
GK: Perreira, Vaessen, Spenkelink, Kesting
RV: Lelieveld, Gaari,
CV: Adewoye, V.d Buijs, Mulder, Nieuwpoort,
LV: Bakari, Wouters, Lutonda
VM: Anita, Felida,
CM: Oukili, Vroegh, Augustijns,
AMC: Bel Hassani, Bakkali,
RB: Jozefzoon, Kuipers,
SP: Kramer, Biereth, Min,
LB: Lobete, Daneels,
Met als kanttekening dat veel spelers nog elders terecht kunnen komen.
Keurige selectie, tot dusver. Zeker in vergelijking met vorig jaar augustus. Op het forum las ik zojuist een artikel terug dat Oosting vorig jaar niet de mogelijkheid had om 11 tegen 11 te spelen op de trainingen vanwege een gebrek aan spelers. Dan is de voorbereiding op het nieuwe seizoen dit jaar toch echt beter!
@zeljko Grotendeels eens. Het enige is dat de kwaliteit en balans in de achterhoede er (nog) niet is. Qua voorhoede zijn we vooruit gegaan, qua middenveld denk ik gelijk gebleven en qua achterhoede is toch wel een stap teruggezet. Maar Frank en Mo zijn goed bezig, buiten de gebrekkige communicatie dan.
Weet iemand wat de status van onze andere meetrainer Iovu is deze afgetest traint deze nog mee.
Zo’n speler kan wel een nieuwe Adewoye zijn denk ik langzaam toegroeien naar komend seizoen afhankelijk van salaris om die reden wordt hij mss uitvoerig getest.
Weet iemand wat de status van onze andere meetrainer Iovu is deze afgetest traint deze nog mee.
Zo’n speler kan wel een nieuwe Adewoye zijn denk ik langzaam toegroeien naar komend seizoen afhankelijk van salaris om die reden wordt hij mss uitvoerig getest.
Die zit momenteel waarschijnlijk in een gezellig cafeetje ergens in wolluk te pilzen 🍻🍻🍻
gelezen dat Timo Letschert en AZ bezig zijn met zijn contract ontbinden
Mogelijk iets voor RKC of zou het toch net iets te hoog gegrepen zijn?
Interessante speler gespot dicht bij het stadion. Zou het?
Interessante speler gespot dicht bij het stadion. Zou het?
Dan willen we ook namen ook!
Of sommigen hier op dit forum vinden hints ook leuk :-p
Ik prefereer namen.
Zou dan wel een aanwinst moeten zijn, wat doe je anders op de Akkerlaan in Waalwijk?
Of nieuwe aanwinst voor Borruk?
Ik vind het toch wel verrassend dat Kuijpers waarschijnlijk de dupe word van de aankopen voorin. Er gebeurde wel altijd iets als hij in t veld kwam. Scoorde ook makkelijk. David Min kunnen we nu inderdaad wel van de hand doen. Die komt te kort.
Ja en Nee, Kuipers brengt met zn snelheid een wapen, maar heeft het fysiek gezien enorm lastig. met concurrentie hoop ik dat hij mede getriggerd wordt en de stap kan maken, vind hem nu nog fysiek te zwak voor een basisplaats.