@rkcw En dan kan Bel Hassani er ook nog spelen.
Maar ik neem aan dat er dan geen 10 bij gaat komen, die zal ook uit dat lijstje komen.
Bakari was er dan ook 1 met een dikke knipoog, deze man wordt overal gepositioneerd.
Ik denk dat verhuur/verkoop van een aantal spelers een no brainer is.
Florian Jozefzoon maakt rentree bij RKC Waalwijk
RKC Waalwijk voegt per direct Florian Jozefzoon toe aan de selectie. De aanvaller die de afgelopen weken al meetrainde tekent nu een contract tot medio 2023.
Algemeen directeur Frank van Mosselveld: ''De afgelopen periode heeft Florian de mogelijkheid gekregen om op trainingen en tijdens oefenwedstrijden aan zijn fitheid te werken en weer een gevoel te krijgen bij de club. We zijn blij dat we zijn ervaring en kwaliteiten kunnen toevoegen aan de selectie.''
Florian Jozefzoon
De 31-jarige Jozefzoon speelde tussen 2012 en 2013 al eerder voor de Geelblauwen. Met zeven goals en negen assists in 36 wedstrijden verdiende hij een transfer naar PSV. De afgelopen seizoenen speelde hij achtereenvolgens voor Brentford, Derby County, Rotherham United en het Franse Quevilly Rouen.
Nu is onze aanval/ nummer 10 compleet alleen nog een paar verdedigers en we zijn compleet
@kurtvandoorn Onze aanval is meer dan compleet.
Ik zou Daneels erbij houden, Kuipers verhuren en Min dumpen.
Als er nu nog 2 verdedigers komen heb Ik er veel vertrouwen in!
Onze team volgend seizoen
4-3-3
Kramer
Josefzoon. Biereth
Bakali
Anita. Oukilie
Bakari ? Adewoye van de buis lelieveld
Veassen
Dit is toch een prima basis elftal voor in de eredivisie (welicht nog een nieuwe linksback)
Bank Perara, gaarie, vroeg, felida, bel hasani, Lobete
De achterhoede en doelman blijven toch wel een zorgenkindje. Maar je kan als RKC niet alles hebben natuurlijk. Bij enkele blessures of vormdippen kom je in de problemen. 1 CV en een 1 LB erbij zou ideaal zijn, dan zit je net wat steviger. 1 cv erbij is toch wel nodig, ook voor je tactische flexibiliteit.
@boppah het fijne is dat de basis staat tegen tegen Utrecht.
Een extra CV en linksback daar hebben we nog net iets minder dan een maand voor dus dat zou wel goed moeten komen.
@kurtvandoorn Daar heb je een punt. De aanval is top bezet. Ik ben benieuwd naar Biereth en Lobete en natuurlijk wat Jozefzoon en Bakali nog kunnen. Als die laatste 2 hun oude vorm weten te hervinden dan zit het voorin wel goed. Op het middenveld hoop ik dat Oukili, Vroegh of Felida wel stappen kunnen zetten.
Onze team volgend seizoen
4-3-3
Kramer
Josefzoon. Biereth
Bakali
Anita. Oukilie
Bakari ? Adewoye van de buis lelieveld
Veassen
Dit is toch een prima basis elftal voor in de eredivisie (welicht nog een nieuwe linksback)
Bank Perara, gaarie, vroeg, felida, bel hasani, Lobete
Zou Lobete, welke voor ruim 1 miljoen euro gekocht werd door Celta de Vigo van Real Sociedad, gehaald zijn voor de bank?
Als ik nu een opstelling zou moeten maken zou het er meer zo uitzien:
Kramer
Lobete. Biereth
Bel Hassani
Anita. Vroegh
Bakari Adewoye vd buis lelieveld
Veassen
Jozefzoon en Bakalli moeten in mijn ogen eerst maar eens 100% fit worden. Een LB en CV erbij en je bent echt een heel eind!
Mag hopen dat Jozef z'n zoon nog een beetje op z'n niveau komt.
Maar op voorhand heb ik zwaar m'n twijfels.
Word er alles behalve enthousiast van.
Plus we krijgen (misschien) binnenkort een nieuwe speler erbij, met zijn PEC en Ajax verleden!
Geen idee wie het is, de eerste naam wie er bij mij opkwam is Pelle Clement en ik weet dat Ben Rienstra ook een verleden heeft bij beide clubs.
Ik ben benieuwd, vind dat RKC tot nu toe echt goede zaken doet en dat we er voorin echt flink op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig jaar.
Vooralsnog zijn alle aanwinsten transfervrij of huur.
Betekent dat we nog wel wat centjes te besteden hebben voor een goede CV!
@luc Dat mag niet van Sno hier, dan gaan we volgens hem failliet.
Als het niet hoeft moet RKC het niet doen, maar als je voor een goed bedrag een speler met potentie en restwaarde kan oppikken die het niveau omhoog krikt moet je dat vooral doen. Zeker op deze belangrijke positie. Een LB erbij zou geweldig zijn en dan moet RKC ook gaan kijken naar het eventueel verhuren/verkopen/lozen van een paar spelers. Er kan 1 a 2 aanvallers weg en bij een extra linksback en CV ook 1 a 2 verdedigers. Ook Augustijns kan wellicht verhuurd worden, al zitten we op het middenveld wat krapper.
Hoe staat het eigenlijk met Adewoye? Hij is onze huidige groeibriljant.