Forum

Transfers 21/22

[Gesloten] Transfers 21/22

Pagina 103 / 109 Eerste     Laatste
(@pascal)
Lid

Erg jammer mocht er niks meer bijkomen. We zijn daarin denk ik beetje 'slachtoffer' geworden van ons eigen succes door de laatste 3 wedstrijden alle 3 te winnen. Daardoor voelt men denk ik ook minder de noodzaak een nieuwe speler erbij te halen wat misschien ook wel Russisch roulette is als je met blessures en schorsingen te maken krijgt. Ze zullen alvast de pijlen richten op komende zomer en hopelijk worden nu al de eerste contacten gelegd. Pachonik van VVV, maar ook Ferdy Druijff die inmiddels terug is gekeerd naar AZ omdat zijn huur contract bij Mechelen voortijdig beëindigd is zijn erg interessant (heeft nog wel een langlopend contract). Daar is Mossel volgens mij altijd al wel gecharmeerd van geweest. 

Geplaatst : 31/01/2022 9:31 am
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Mogelijk komt er toch nog wat bij vandaag, last minute. Een back-up voor een vertrokken speler.

Topic starter Geplaatst : 31/01/2022 10:25 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@tim Wie is er buiten Teunckens dan vertrokken? 

Ik las net dat de half jaar geleden veel genoemde Felinda in Den Bosch op een zijspoor dreigt te belanden, wellicht nu het moment om toe te slaan. 

Geplaatst : 31/01/2022 10:27 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@Tim

Een backup voor een vertrokken speler? Moet ik dan denken aan een vleugelspits (vertrek Sow)?

Of gaat er een basisspeler nog vertrekken, en wordt daarvoor een vervanger aangetrokken?

Geplaatst : 31/01/2022 10:28 am
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

@luc 

Wellicht een doelman, Teunckens is vertrokken. Mocht het een speler zijn welke aan het eind van afgelopen seizoen is vertrokken dan zijn er inderdaad veel mogelijkheden. 

Geplaatst : 31/01/2022 10:31 am
Tim vond dit leuk
 Tim
(@tim)
Geplaatst door: @rkcw

@luc 

Wellicht een doelman, Teunckens is vertrokken. Mocht het een speler zijn welke aan het eind van afgelopen seizoen is vertrokken dan zijn er inderdaad veel mogelijkheden. 

Ding ding ding.

Hou deze ochtend de socials maar in de gaten, komt goed.

Topic starter Geplaatst : 31/01/2022 10:32 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@tim Wat betekend dit voor Pereira? 

Geplaatst : 31/01/2022 10:35 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@rkcw 

Dat zou betekenen dat Perreira niet meer in staat is dit seizoen in aktie te komen.

Geplaatst : 31/01/2022 10:36 am
(@ardvpeppen)
Lid

Ik heb vernomen dat Warner Hahn transfervrij is, 1+1=2?

Geplaatst : 31/01/2022 10:40 am
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

@ardvpeppen 

Ik weet niet of Hahn genoegen neemt met een plekje op de bank. Ik vermoed dat RKC Ettiene als 1e keeper ziet, zeker gekeken naar zijn contractverlenging. 

Verder vond ik Hahn zéér wisselvallig bij Go Ahead, schonk ons hoogstpersoonlijk de 3 punten een paar weken geleden. 

Geplaatst : 31/01/2022 10:43 am
Tim vond dit leuk
 Tim
(@tim)

Het is niet Hahn.

Topic starter Geplaatst : 31/01/2022 10:43 am
RAGgast
(@raggast)
Lid

@tim Gaat het om een huur of koopcontract ?

Geplaatst : 31/01/2022 10:46 am
(@ikzelf)
Lid

@tim 

Swinkels van Ado, ligt daar in de clinch.. Dat zou dan dus echt een backup voor in noodgevallen zijn aangezien hij al heel lang niet meer gespeeld heeft..

Geplaatst : 31/01/2022 10:49 am
 Tim
(@tim)
Geplaatst door: @raggast

@tim Gaat het om een huur of koopcontract ?

Geen huur

Topic starter Geplaatst : 31/01/2022 10:52 am
(@ikzelf)
Lid

@tim 

Dan welkom aan Zwinkels! 

Geplaatst : 31/01/2022 10:54 am
Pagina 103 / 109 Eerste     Laatste
Deel: