Geen problemen mee dat het rustig is in deze winterse periode.
Het elftal draait de afgelopen weken als een trein en er lijkt weinig noodzaak om gehaast nieuwe spelers aan te trekken. De oefenwedstrijd tegen Sparta toont dat RKC, voor de club wat het is, in de breedte een prima selectie heeft.
Paniek in de winter heeft niet vaak positieve gevolgen, kijk bijvoorbeeld een FC Emmen vorig jaar. Nu is er paniek in Tilburg en moet je maar zien of dit zal resulteren in positieve resultaten.
Vol vertrouwen de 2de seizoenshelft in!
In de breedte zou ik toch graag een multifunctionele aanvallende speler willen zien, bijv. Thijs Oosting, op de flanken zitten we wel heel smal in de selectie, ook een rechtsback lijkt me handig.....
Gekeken naar het elftal zal Thijs Oosting een speler voor de breedte zijn en ik vermoed dat RKC niet zomaar spelers van dit kaliber gaat aantrekken voor de breedte (ondanks de geruchten omtrent Thijs en Victor). Met Odgaard, Stokkers, Kramer, VD Venne, Daneels & Kuijpers heb je al veel spelers voor de CAM / voorhoede posities.
Rechtsback deel ik wel met je, al zou de multifunctionele Bakari de rechter flank kunnen bestormen. Als Büttner ook weer fit wordt heb je 2 prima backs welke vooral aanvallend een steentje bij kunnen dragen.
Hoewel Finn uitstekend speelde tegen Fortuna, ADO en Go Ahead, ben ik bang dat hij, tegen wat betere tegenstanders het niet kan belopen.
Nog eens de match tegen Fortuna teruggezien, maar de verdediging van de Fortunezen was wel heel erg zwak, de assist op Gaari kwam ook niet van Finn, maar van Lonwijk, en ook de assist op Michiel was een lucky, door de benen van een CV.
Richard is ook nog niet wedstrijdfris, en ook bij hem heb ik (als één van de weinigen) twijfels gehad.
Bel Hassani zou dat eigenlijk moeten doe, maar hij kan zijn oude niveau niet halen. Aan de vleugels is de spoeling gewoon erg dun. we hebben een binnenkomende (prima spelende) Odgaard en Daneels, en soms een opkomende Bakari, dat vind ik te mager.
Maargoed, we staan er goed voor, we hebben nog 12 punten nodig, en daar hebben we 14 wedstrijden voor, zou toch moeten lukken, ook met de huidige selectie, zullen onze TDérs zeggen, en waarschijnlijk zullen ze gelijk hebben.
Hansson naar Heracles, was altijd wel lyrisch over hem
Hansson naar Heracles, was altijd wel lyrisch over hem
Leuke overstap voor die jongen, maar is wat mij betreft iets teveel een momentenvoetballer. Afgelopen jaar bij Fortuna ook lang niet altijd meer zeker van een basisplaats. Als ie z'n dag heeft scoort ie een 9, maar op andere dagen zie je hem de hele wedstrijd niet.
Gekeken naar het elftal zal Thijs Oosting een speler voor de breedte zijn en ik vermoed dat RKC niet zomaar spelers van dit kaliber gaat aantrekken voor de breedte (ondanks de geruchten omtrent Thijs en Victor). Met Odgaard, Stokkers, Kramer, VD Venne, Daneels & Kuijpers heb je al veel spelers voor de CAM / voorhoede posities.
Rechtsback deel ik wel met je, al zou de multifunctionele Bakari de rechter flank kunnen bestormen. Als Büttner ook weer fit wordt heb je 2 prima backs welke vooral aanvallend een steentje bij kunnen dragen.
Bakari is ook geen goede back, zeker niet aanvallend. Ooit eens gelet op zijn voorzetten? Het is gewoon een blind, en ja een enorm ijverig paard. Bakari is zeker beter dan Gaari maar nog altijd onder de maat. Prima om er als 12de man bij te hebben
De komst van Thijs Oosting kunnen we vergeten. Die gaat een transfer maken naar Willem II. Hij wordt gekocht en er is hier geen sprake van een huurdeal.
Geen probleem, in Tilburg is echt standje blinde paniek aangebroken. Aantal nieuwe spelers moeten nog ingespeeld raken...
Kopen hadden wij toch niet kunnen doen, hoogstens huur...
Ik vrees dat er bij ons niets komt....en niets gaat.... zoals ik al had voorspeld
Ik vrees dat er bij ons niets komt....en niets gaat.... zoals ik al had voorspeld
Zoals ik een paar dagen terug al aangaf is het al een paar dagen rustig, dat zal ook zo blijven.
Misschien een verassing op maandag, maar dat is echt allesbehalve zeker.
@Tim, nu maak je ons toch wel nieuwsgierig!!!! 🤩 🤩 🤩
Don’t get your hopes up