Forum

Transfers 21/22

[Gesloten] Transfers 21/22

Pagina 100 / 109 Eerste     Laatste
(@yuriw27)
Lid

Morad El Haddouti opgedoken bij Fc Dordrecht 

https://twitter.com/fcdordrechtnl/status/1486362790302556163?s=21

Dit bericht is 3 jaar geleden aangepast door Yuriw27
Geplaatst : 26/01/2022 5:45 pm
(@fcrkc)
Lid

Ik las net dat Brian Smeets weg mag bij Sparta. Is dat niet zo n soort speler die wij missen op het middenveld? Technisch prima onderlegd, goede paas in de benen en fysiek sterk. Ik zie hem wel graag naar RKC komen. 

Geplaatst : 27/01/2022 12:56 pm
(@pascal)
Lid

@dickdrunen 
Dat dacht ik inderdaad ook. Ben altijd wel fan geweest van die kale. Een hansje mulder die daarbij ook voetballend wat in kan brengen. Zeker voor de breedte zou ik hem er altijd bij nemen. Zou wel wat karakter met zich meebrengen in de ploeg. Daarnaast ben je ook niet zomaar aanvoerder van Sparta. Nu staan we tenslotte voor Leverkusen en Feyenoord op te leiden waar we weinig tot niets aan hebben. 

Geplaatst : 27/01/2022 1:21 pm
Tim en FCRKC vonden dit leuk
Snob
 Snob
(@snob)
Lid

Als we nou eens zelf in Tilburg gaan shoppen? Nunnely mag en wil daar weg, Köhn ook. Misschien komen zij wel veel beter tot hun recht in Waalwijk, waar de sfeer zeker de laatste maanden een stuk relaxter is, en waar spelers met een deukje vaker tot bloei komen. Ze spelen allebei op een positie waar versterking welkom is, zeker richting volgend seizoen.
(Disclaimer: Meulensteen wordt dan niet als ruilmiddel gebruikt :))

Geplaatst : 27/01/2022 2:22 pm
(@pascal)
Lid
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @pascal

https://www.bd.nl/psv/psv-fan-wily-simba-hangt-iedere-avond-urenlang-rond-bij-het-philips-stadion-in-de-hoop-nieuwe-spelers-te-spotten~a0df5aea/

Wie offert zich op mannen?

Dan kunnen jullie rustig bij moeder de vrouw blijven, want tot er gaat de komende dagen niets gebeuren.

Topic starter Geplaatst : 27/01/2022 4:45 pm
(@fcrkc)
Lid

https://youtu.be/GaeMBimUO_w

voor de geïnteresseerden, dit zijn de doelpunten die vanmiddag zijn gevallen bij het vriendschappelijke duel tussen Sparta en RKC. Eindstand 3-5

Geplaatst : 27/01/2022 5:27 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

Is er nog nieuws over Victor Jensen?

Geplaatst : 27/01/2022 6:07 pm
 Tim
(@tim)
Geplaatst door: @robink

Niets concreets. Zoals ik eerder al zei was het allesbehalve zeker dat hij komt. Dat is het nog steeds niet, maar de komende dagen is het sowieso rustig.

Topic starter Geplaatst : 27/01/2022 6:09 pm
(@basbrok)
Lid
Geplaatst door: @tim
Geplaatst door: @robink

Niets concreets. Zoals ik eerder al zei was het allesbehalve zeker dat hij komt. Dat is het nog steeds niet, maar de komende dagen is het sowieso rustig.

Rust is altijd goed in de winterse transferperiode! Ik ben zelf altijd tegenstander van veel transfers in de wintermaanden. Roda heeft er een aantal keer geluk mee gehad, maar in de regel levert het weinig op. Veelal zijn het spelers die weinig wedstrijden gespeeld hebben, dus niet meteen fit zijn. Plus dat er vaak in de winter hogere vergoedingen gevraagd worden dan in de zomer. En tot slot zorgen veel transfers in de winter toch altijd voor onrust in een selectie.

Lekker rustig blijven kijken of er nog een buitenkansje voorbij komt die ons -in de breedte- sterker kan maken. En er is ook geen reden voor paniekaankopen, op zich staan we er prima voor. Al zou er op bepaalde positie van mij wel een versterking mag komen.

Geplaatst : 27/01/2022 10:44 pm
Ton1989, Michiel Kramer en Tim vonden dit leuk
(@marcus)
Lid

Dat zou een hele interessante zijn!

1643318718-699515BA-BDB8-49F1-9BD7-08431148FE14.png
Geplaatst : 27/01/2022 11:25 pm
 Tim
(@tim)
Geplaatst door: @marcus

Dat zou een hele interessante zijn!

Ik heb deze vandaag al als een grap een paar keer voor bij zien komen, maar dit is onzin.

Topic starter Geplaatst : 27/01/2022 11:34 pm
(@marcus)
Lid

@tim zonde! Was een prima speler voor ons RKC geweest maar leek mij al onhaalbaar.

Geplaatst : 27/01/2022 11:35 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Alleen maar goed dat het rustig is...
Als je het mij vraagt zou ook alleen een buitenkansje relevant zijn, de noodzaak is niet zo hoog.

Geplaatst : 28/01/2022 9:19 am
RAGgast
(@raggast)
Lid

@ton1989 inderdaad, het is nuttiger om alvast een aantal contracten proberen te verlengen.

Geplaatst : 28/01/2022 9:43 am
Ton1989 vond dit leuk
Pagina 100 / 109 Eerste     Laatste
Deel: