Forum

Transfers 21/22

[Gesloten] Transfers 21/22

Pagina 102 / 109 Eerste     Laatste
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

he, we kunnen ook mikken op Europees hé, afstand van nr. 9 (NEC) is maar 4 punten!

Ik zeg, let's go! ff Ome Ben bellen?? Kan ie Ome Boekhoorn aftroeven, strijdje tussen miljardairs..

Geplaatst : 29/01/2022 7:54 pm
Tim vond dit leuk
badman
(@badman)
Lid

@luc eerst maar eens zorgen dat we ons zeker handhaven lijkt mij 

Geplaatst : 29/01/2022 8:07 pm
(@ben-rienstra)
Lid

Ik wil graag even inhaken op de kritieken hier op het forum over Bakari en Gaari. Er wordt terecht gesteld dat dit werkpaarden zijn. Echter wordt vergeten dat de fysieke kwaliteiten die deze heren hebben ook kwaliteiten zijn, die vereist zijn bij het spelen van een 532 systeem. En er valt inderdaad het nodige aan te merken op het voetballende vermogen van deze twee (met name gaari). Maar om te stellen dat dit gewoon slechte spelers zijn en dat deze backs het manco zijn van dit rkc, vind ik niet terecht.

Dit bericht is 3 jaar geleden aangepast door Ben Rienstra
Geplaatst : 29/01/2022 8:36 pm
(@marcus)
Lid

Ik zit nu al een poos te denken en kan mij haast niet voorstellen dat ie niet op de lijstjes van Frank en Mo voorkomt maar zou Pachonik van VVV niet een fantastische rechtsback voor ons zijn? Ik vond dat altijd een geweldenaar bij VVV, wat nu voor geen meter loopt, waarbij hij zwaar drukt op de begroting en dus weg mag. Ik las vandaag iets over interesse van Emmen maar daar moeten wij nu toch wel mee kunnen concurreren? Ik weet dat Emmen vorig jaar gek gedaan heeft in de winterstop maar neem aan dat de budgetten in de Juup niet helemaal meer toereikend zijn.

Zou een topversterking zijn voor ons. Volgens mij stond hij in de zomer van 2020 zefs nog in de belangstelling van Utrecht.

@Tim weet jij wellicht of er ooit al iets geprobeerd is omtrent hem? Kan me haast niet voorstellen dat er nooit naar hem geïnformeerd is.

Geplaatst : 29/01/2022 9:17 pm
Michiel Kramer vond dit leuk
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @tim
Geplaatst door: @badman

Ik vrees dat er bij ons niets komt....en niets gaat.... zoals ik al had voorspeld

Zoals ik een paar dagen terug al aangaf is het al een paar dagen rustig, dat zal ook zo blijven. 

Misschien een verassing op maandag, maar dat is echt allesbehalve zeker. 

Ook dit lijkt van tafel. RKC lijkt klaar. Fijne zondag!

Topic starter Geplaatst : 30/01/2022 11:32 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Klaar?? we hebben helemaal niks gedaan.....mooi is dat.

Geplaatst : 30/01/2022 11:54 am
Tim vond dit leuk
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

Beetje teleurgesteld, had graag een nieuwe back zien verschijnen.

Geplaatst : 30/01/2022 11:58 am
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Mooi rustig, denk alleen maar goed.. 

Geplaatst : 30/01/2022 11:58 am
badman
(@badman)
Lid

@tim jammer, nieuw bloed in de groep is altijd goed.... maar het moet wel een versterking zijn natuurlijk haalbaar

Geplaatst : 30/01/2022 12:02 pm
Tim vond dit leuk
 Tim
(@tim)
Geplaatst door: @luc

Klaar?? we hebben helemaal niks gedaan.....mooi is dat.

Ik had het misschien anders kunnen verwoorden, maar mijn post dekt wel de lading en iedereen weet wat ik bedoel, haha.

Topic starter Geplaatst : 30/01/2022 12:04 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

toch gevaarlijk hoor, we zijn erg afhankelijk van Jens Odgaard, als hij geblesseerd raakt of hopeloos uit vorm raakt door wat dan ook, hebben we een erg groot probleem....de selectie is erg smal. gevaarlijk smal.

Geplaatst : 30/01/2022 12:09 pm
 Tim
(@tim)

toch gevaarlijk hoor, we zijn erg afhankelijk van Jens Odgaard, als hij geblesseerd raakt of hopeloos uit vorm raakt door wat dan ook, hebben we een erg groot probleem....de selectie is erg smal. gevaarlijk smal.

Tja, maar dat probleem hadden we ook gehad als er wel een middenvelder van Jong Ajax of een rechtsback was gekomen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap wat je zegt, maar dat probleem hadden we altijd gehad. Odgaard is nu eenmaal een speler van het kaliber 'veel te goed' voor RKC. Die hadden we niet nog een kunnen halen. 

Het is in de winter transferperiode gewoon erg lastig spelers te halen. Ze zijn duurder, en je hebt er geen reet aan als ze er niet meteen staan. De buren uit Tilburg roepen al weken om 5/6 versterkingen en daar is een verdediger van Groningen en een KKD spits die dit seizoen minder goals heeft gemaakt dan Kuijpers gekomen tot dusver. Dat schetst genoeg denk ik.

Dit bericht is 3 jaar geleden aangepast door Tim
Topic starter Geplaatst : 30/01/2022 12:17 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@Tim

klopt wat je zegt hoor, en zoals ze in Tilburg bezig zijn doet me erg denken aan ons seizoen 2006/2007 van RKC, paniekaankopen, maar geen team.

met dat verschil dat Willem II koopt en niet huurt, dan is er meer betrokkenheid en (eigen)belang bij de spelers...

Maar ik vind het huidig beleid wel een beetje op blufpoker lijken, speculeren op de vorm en blessures van enkele spelers, nu lijkt het de goede kant op te vallen, maar als Jens zijn kruisbanden scheurt en Anita bijvoorbeeld een tijd eruit is, zijn we (letterlijk)vleugellam en halen we weinig punten meer.

.

Geplaatst : 30/01/2022 12:27 pm
 Tim
(@tim)

@Tim

klopt wat je zegt hoor, en zoals ze in Tilburg bezig zijn doet me erg denken aan ons seizoen 2006/2007 van RKC, paniekaankopen, maar geen team.

met dat verschil dat Willem II koopt en niet huurt, dan is er meer betrokkenheid en (eigen)belang bij de spelers...

Maar ik vind het huidig beleid wel een beetje op blufpoker lijken, speculeren op de vorm en blessures van enkele spelers, nu lijkt het de goede kant op te vallen, maar als Jens zijn kruisbanden scheurt en Anita bijvoorbeeld een tijd eruit is, zijn we (letterlijk)vleugellam en halen we weinig punten meer.

.

Ik snap wat je zegt Luc, maar dat is het lot van een club met het Budget van RKC. Als Flemming en Seuntjes bij Fortuna wegvallen heb je hetzelfde verhaal. Willem II heeft echt wel gekeken naar ook huren, maar die lukt het met grote zakken geld (van Tresor en Pavlidis) niet eens een paar fatsoenlijke spelers te halen die een zekerheid zijn. Ook huur niet. Dan wordt het bij ons, waar het budget bijna in zijn geheel op is, gewoon lastig.

RKC heeft meerdere lijntjes uitgegooid, maar die spelers zijn om verschillende redenen niet gekomen. Zo werkt het nu eenmaal (helaas) maar zo werkt het bij elke club. Om dan maar spelers te halen die je eerst 5 weken moet optrainen (zoals bijvoorbeeld Buttner in de zomer en John vorig jaar), daar heb je helemaal niks aan in de winter. Je moet spelers hebben die NU meerwaarde hebben en eigenlijk direct ook voor de basis of daar tegen aan. Alleen die spelers zijn er niet veel en de spelers die die status wel hebben, daar zit de halve Eredivisie achter aan.

Topic starter Geplaatst : 30/01/2022 12:34 pm
Luc vond dit leuk
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@Tim

Thnx, fingers crossed dan maar, we zitten in een goede flow, laten we vlammen volgende week in Tilburg zodat we een veilige buffer kunnen creeren voor wederom een jaar Eredivisie, hopelijk dan een keer mét volle stadions!

Geplaatst : 30/01/2022 12:41 pm
Pagina 102 / 109 Eerste     Laatste
Deel: